הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לאחר השקת Müller בישראל משיקה טרה קטגוריה נוספת לחברה - Mix Fruit

10/04/2008 11:40

לאחר ההשקה של Froop ו- Müller-Light מציגה טרה את מוצר הדגל של Müller בעולם ה- Mix Fruit

 

לאחר שמחלבת טרה נכנסה לשוק היוגורטים עם החברה האירופאית  Müller , והשיקה את FROOP  ו Müller-light, מציגה החברה חידוש נוסף בשוק היוגורטים ומשיקה את  Mix Fruit  Müller- יוגורט חצוי עם תוספות פרי.

 

Mix Fruit Müller הינו יוגורט Bio חצוי בתוספת פרי, יוגורט לבן במרקם קרמי ומגוון תוספות פרי חדשות. סדרת היוגורטים החדשה אינה מכילה צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים.

 

בסדרת Mix Fruit Müller יושקו תחילה 3 טעמים: יוגורט בתוספת תות, אוכמניות ודובדבנים. בהמשך יושקו טעמים נוספים.

 

הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה: "אנו פועלים על פי תוכנית ההשקה אותה הגדרנו בהתחלה, אחת לתקופה אנו נשיק קטגוריה חדשה בחברה. באנגליה המוצר הינו סיפור הצלחה והוא המותג המוביל את שוק היוגורט ואת שוק החלב בכלל."

 

טל שכטמן, מנהלת שיווק מולר בישראל: " Mix Fruit Müller הינו תחליף לארוחה בריאה ומאוזנת עם איכות פרי מהגבוהות ביותר, את מינון הפרי הצרכן יכול לקבוע בעצמו. בהמשך נשיק בארץ מוצרים נוספים במגוון טעמים בקטגוריות נוספות וכך נביא לצרכן הישראלי אפשרויות בחירה נוספות. "

 

באנגליה נקרא המוצר Corner Müller, בישראל בחרו לקחת את השם Mix Fruit Müller כפי שנהוג באיטליה ומדינות נוספות.

 

Mix Fruit Müller יוצג במדפי Müller בחנויות.

 

קטגוריית היוגורט עם תוספות (יוגורט חצוי ויוגורט עם תוספת למעלה On Top) בישראל נאמדת בכ-70 מיליון ₪ נכון ל-2007 (נתוני סטורנקסט).

 

Mix Fruit Müller  תושק בעבודת קד"מ מאומצת של חברת כפיים. פעילות קד"מ ממוקדת לקהל היעד.

 

מחיר Mix Fruit Müller : 4.99 ₪.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד