הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן: "ענף האופנה, נמצא בבעיה בעונת הקיץ הנוכחית, המתאפיינת בירידה במכירות"

11/06/2008 13:50

אסף בן דב, מנכ"ל משותף "במשביר לצרכן" אומר: "ענף האופנה בישראל, החל את עונת הקיץ בירידת מכירות לעומת תחילת קיץ אשתקד". לדבריו: "אומנם ברשת המשביר לצרכן חל גידול של 5% בקטגוריית האופנה לעומת מאי 2007 , אך עדיין הנתונים המספריים אינם לפי צפי המכירות של הרשת וספקיה."

 

עוד מסר בן דב:  "ענף האופנה עומד בפני מגמת האטה, השוק אינו יציב ועונת הקיץ מקרטעת ומצביעה על  ירידה במכירות. המגמה תצבור תאוצה, במידה והצרכן הסופי לא ייהנה ממבצעים אטרקטיביים ומהנחות מוקדמות".

 

"הצרכן ,שחשוף לעליות המחירים של סל הצריכה הבסיסי ולמגמת ההאטה בשוק העולמי, הפך זהיר יותר בתכנון הוצאותיו , מה שמסביר את קצב המכירות הנמוך מהמצופה. גם מזג האוויר לא שיפר את המצב ולא יצר הנעה מיידית לקניה"

 

מוסיף בן דב: "רשתות האופנה הישראליות, מחויבות למותג שלהן ועל כן הן לא מתחילות את פעילויות השיווק והמכירות, במסגרת מבצעי סוף העונה" .

 

"רשת המשביר לצרכן שחרטה על דגלה להיות האטרקטיבית ביותר בכל קטגוריה בה היא פועלת הן מבחינת מגוון והן מבחינת מחיר החליטה להרים את הכפפה כדי להוציא את הקטגוריה מקיפאון יחסי".

 

עוד מוסיף בן דב: "לפיכך, יוצאת השבוע הרשת ביריית פתיחה ומכריזה על  "מבצע השקיות", בתחילת העונה, מבצע שהוקדם בשבועיים. במסגרת "מבצע השקיות" תינתן הנחה, של  50% על מגוון המוצרים במחלקות: אופנת נשים, גברים וילדים,  פלוס 5%  הנחה נוספת, לחברי קלאב 365".

 

לדברי בן דב: "אנו מקווים שצעד זה יעיר את השוק ויאפשר לצרכן ליהנות מחוויית קניה מספקת ומשתלמת".

 

לרגל המהלך יוצאת המשביר לצרכן במסע פרסום רחב לתיקשור המבצע. הקמפיין נאמד בכ- 750,000$ נערך ע"י משרד הפרסום מקאן –אריקסון וכולל: סרטון טלוויזיה,שישודר בערוץ 2,בערוץ 10, שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות יומית ומגזינים , כמו כן ייערך מסע קד"מ רחב בכל סניפי הרשת, במסגרתו יחולקו חצי מיליון שקיות ממותגות לקהל הרחב.  הקמפיין יהיה תחת הכותרת : "שקית ההנחות חוזרת - תביאו זוג ידיים נוספות".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד