הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קניון רחובות יפתח אגף נוסף על 7,700 מ"ר

4/11/2012

קניון רחובות יפתח אגף נוסף המשתרע על 7,700 מ"ר בהשקעה הנאמדת בכ – 120 מיליון שקל. בעקבות ההרחבה התווספו לקניון 7,700  מ"ר של שטחי מסחר, 600 מקומות חניה, חידוש שוק האוכל ודוכני המזון, חידוש השירותים והוספת שירותי ילדים, ושיפוץ כללי ומקיף של הקניון כולו  

 

מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון, משה רוזנבלום:"הרחבת קניון רחובות והפיכתו לקניון על - אזורי הגדול ביותר באזור ואחד הגדולים בישראל, תחזק את מעמדו ותגדיל את הפדיונות בכ – 25% למ"ר"

 

קניון רחובות, מקבוצת קניוני מליסרון, אשר הוקם בשנת 96', יפתח בחודש נובמבר 2012 אגף חדש בקניון, המשתרע על 7,700 מ"ר. היקף ההשקעה בהרחבת המתחם החדש נאמד  בכ 600  מיליון שקל.

 

המתחם החדש יאוכלס במגוון מותגים מובילים בינהם חנות אדידס המשתרעת על 235 מ"ר, אמריקן איגל – 640 מ"ר, טוונטי פור סבן - 142 מ"ר, ברשקה 425 מ"ר, רוזה בר-מסעדה שתשתרע על שטח של כ- 70 מ"ר, פוקס הום- 300 מ"ר, מנגו 308 מ"ר, סוהו – 115 מ"ר וסמסונג – 95 מ"ר. 

 

מדובר בשלב השני והאחרון במסגרת התוכנית להרחבת הקניון , כאשר בשלב הראשון בינואר 2012 נוסף מתחם אופנה המתפרס על שטח של כ - 6,500 מ"ר, במקביל הורחב המפלס העליון, כשבסך הכל הורחב הקניון ב-9,000 מ"ר ושטחו עמד על כ-36 אלף מ"ר. עם הקמת האגף החדש והרחבת הקניון ב- 7,700 מ"ר נוספים,  צפוי הקניון להכיל 200 עסקים שונים, והוא ידורג בין הקניונים הגדולים ביותר שפועלים בישראל וכקניון הגדול ביותר באזור.

 

במסגרת הקמת האגף החדש, יעבור  הקניון רענון וחידוש במספר מוקדים, לנוחיות הלקוחות, כמו: חידוש חדרי  השירותים,  הקמת  שירותי ילדים, חידוש שוק האוכל שיעבור מתיחת פנים ומיתוג מחדש של 20 הדוכנים באמצעות אירוח שפים ידועים, פרסום מתכונים, סדנאות וטעימות. המהלך העיקרי והבולט הוא הוספת  600 מקומות חנייה, מהלך אשר יבטל את מצוקת החנייה באזור.

 

מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון, משה רוזנבלום, מסר: "הרחבת הקניון תחזק את המיצוב העסקי של הנכס ותהפוך אותו לקניון על- אזורי, שימשוך לקוחות מכל רחבי הארץ.  לדבריו:  הרחבת קניון רחובות צפויה להגדיל בצורה ניכרת את הפדיונות. בשנת 2011 הקניון הצהיר על סך פדיונות של 512 מיליון ₪ עם 1,900 ₪ פידיון חודשי למ"ר , את שנת 2012  הנהלת הקניון צופה לסיים עם 575 מיליון ₪  ובעקבות ההרחבה, הצפי ל 2013 יעמוד על   620 מיליון ₪.  

 

מנכ"ל קניון רחובות, יהודה אורן צופה עלייה משמעותית במספר המבקרים בו. כיום פוקדים את קניון רחובות מדי יום כ-21,000 אלף איש, ועם פתיחת האגף החדש, אשר יגדיל את היצע המותגים בקניון, צפויים  להגיע לקניון מדי יום כ-25,000 אלף איש.

 

יהודה אורן הוסיף: "קניון רחובות הינו הקניון היחיד הפועל בין ראשון לציון לאשדוד. הרחבת החניון והגדלת מספר מקומות החניה בו ב-600 מקומות חניה יחזק את מעמדו בקרב תושבי רחובות והסביבה, אשר יעדיפו עכשיו יותר מבעבר להגיע אליו ולא להרחיק למרכזי קניות אחרים ורחוקים."

 

לדבריו: " החניון המשודרג יהיה נוח יותר, נגיש יותר ומודרני, השידרוג כולל הוספת תאורה, צביעה מחדש, סימון חניות בולט, מערכת נורות באדום ירוק המסמנים על חניה פנויה או תפוסה ועוד".

 

התרחבות הקניון בשנה האחרונה הובילה לכניסתם של מותגים מובילים ביניהם: רשת H&M, רשת הנעליים PAYLESS, ביוטי קר, אימפוריום, דורין פרנקפורט, אודם, אופטיקה הלפרין, סקופ, רזילי, מאמא יוקרו, ביג טום, זמן שעון, דלתא, יאנגה, אימפרס, קולומביה, קלרקס, סכו עור, פרופיל, אירוקה, המשביר לצרכן, קפה גרג ועוד.

 

ההרחבה הנוספת, הנוכחית תוביל כאמור לגידול בתמהיל החנויות בקניון ולכניסתם של מותגים מובילים נוספים על שטחי מסחר רחבים. החודש נפתחו: חנות אדידס המשתרעת על 235 מ"ר, קסטרו-  445 מ"ר, זיפ – 128 מ"ר, מגה ספורט- 205 מ"ר, פול אנד בר-  327 מ"ר  וטוונטי פור סבן - 142  מ"ר.

 

בחודשים הקרובים ייפתחו באגף החדש : ברשקה 425 מ"ר, רוזה בר-מסעדה שתשתרע על שטח של כ- 70 מ"ר, אמריקן איגל – 640 מ"ר, פוקס הום-  300 מ"ר, מנגו 308 מ"ר, פוקס 300 מ"ר, דיוה אין דה סיטי 62 מ"ר, דפנה לוינסון 64 מ"ר, TO GO – 138 מ"ר, סוהו – 115 מ"ר, ML נשים גברים – 150 מ"ר, וסמסונג – 95 מ"ר.

 

לקראת פתיחת האגף החדש יצא הקניון במסע פרסום רחב, בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪. הקמפיין התדמיתי יערך לראשונה ברמה העל-איזורית ולא ברמה המקומית.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד