הפוך לעמוד הבית

ג'ו נכנסת לתחום קפסולות הקפה

22/09/2014

רשת ג'ו, המונה  250 סניפים ונקודות מכירה ברחבי הארץ, נכנסת לשוק קפסולות הקפה המתאימות למכונות  נספרסו. הרשת  תמכור את קפסולות ג'ו בכל סניפי הרשת ובסניפי חנויות הנוחות "מנטה" והן צפויות להימכר במחיר של 2 ₪ בלבד. מגוון התערובות כולל את התערובת המיתולוגית – תערובת ג'ו האהובה, המוגשת בכלל הרשת וכן תערובות גורמה נוספות וייחודיות המעניקות חוויה, טעם ואיכות של בית קפה גם בבית.

במסגרת המהלך בו הושקעו כ- 5 מיליון שקלים, הושקע זמן רב בפיתוח ותכנון קו ייצור חדשני ובלעדי מאיטליה, שהותאם במיוחד עבור ג'ו ומאפשר שליטה מלאה על כלל תהליך הייצור. הקו כולל רכישת מכונות ייחודיות, פיתוח חומרי גלם והכשרת כוח אדם. הפעילות המקיפה של ג'ו בכל השלבים: ייבוא פולי קפה מובחרים, קלייה במפעל המתקדם טכנולוגית, טחינת הפולים ואריזתם, מאפשרת בקרת איכות וטעמים עד לשלב הסופי בכוס הקפה.

לרגל ההשקה הכריזו ברשת ג'ו על מבצע היכרות: בקניית שלושה מארזי קפסולות קפה ג'ו מקבלים מארז נוסף במתנה במחיר מיוחד כולל של 60 ₪ עבור 40 קפסולות.

עם כניסתה לקטגוריית קפסולות הקפה, מחזקת ג'ו את אסטרטגיית חווית  בית הקפה של הלקוח בבית. הקפסולות של ג'ו מצטרפות לקו המוצרים של הרשת לצריכה ביתית, בהם קפה שחור, קפה טחון, פולי קפה, מקינטות ועוגיות.

קפסולות הקפה החדשניות של ג'ו לוקחות את האספרסו המוכר לגבהים חדשים של טעם, גוף וארומה.
הודות לטכנולוגיה החדשה והייחודית, ששה זרמי ג'טים יוצרים תנועת חליטה סיבובית, המייצרת קרמה עשירה במיוחד ומאפשרים להגיש את מיצוי הקפה המושלם לתערובת הגורמה של ג'ו ולחוויית קפה עשירה שאינה נגמרת. הקפסולות מוצעות במגוון טעמים נבחרים מהמומחים של ג'ו ומתאימות לכל מכונות הקפה של נספרסו.

שי לידור, מנכ"ל רשת ג'ו, מסר: "מאז נוסדה רשת ג'ו לפני כ-17 שנה, היא חרטה על דגלה להציע חווית קפה גורמה לכל שוחרי הקפה. מפעל הקפה שלנו קולה כיום מעל 20 טון קפה בחודש, המוגשים בסניפי הרשת, בבתי מלון ותחת מותגים רבים ברחבי הארץ, הכניסה לתחום הקפסולות היא צעד נוסף להרחבת נתח שוק הקפה שלנו. לתפיסתנו, ג'ו הוא חוויה, ואותה אנו שואפים להעניק ללקוחות גם בבית. הטכנולוגיה החדישה של הקפסולות, גם בהיבט של הטעם וגם בפן הטכני של ההתאמה למכונות, מציבה אותנו כמתחרה המוביל והאיכותי בשוק מול נספרסו".

גיא אדרי, מנהל השיווק של קבוצת "דלק ישראל": "אנו שמחים להביא את הקפסולות החדשות שג'ו משיקים לחובבי הקפה המגיעים לחנויות הנוחות של מנטה ברחבי הארץ. הקפסולות של ג'ו מצטרפות לשאר היתרונות הייחודיים של חנויות הנוחות של מנטה בהן מגוון השירותים הניתנים בהן והזמינות הרציפה שלהן במשך 24 שעות ביממה".
  
רשת ג'ו יצאה לאחרונה במהלך של מיתוג מחדש במטרה לרענן את המותג ולייצר בידול מובהק מול רשתות מתחרות. הקונספט שעמד מאחורי המיתוג החדש נשען על המסר "A Beautiful Place To Get Lost" ומורכב מארבעה יעדי נופש בעולם שאליהם היינו רוצים לברוח באמצעות סניפי ג'ו: טוסקנה, רודוס, ניו אורלינס ולונדון. במסגרת המהלך, בו הושקעו למעלה מ-5 מיליון שקלים, עוצבו עבור הרשת לוגו חדש, תפריטים, מדי עובדים, מדבקות קיר, קו גרפי ייחודי ואביזרים נלווים דוגמת כוסות ושקיות Take away, פלייסמנטים ועוד. כל סניפי הרשת יעוצבו ברוח אחד מהיעדים האקזוטיים.
בנוסף, לראשונה מאז הוקמה הרשת קוצר שמה מ"קפה ג'ו" ל"ג'ו".

המיתוג והעיצוב החדש מבית משרד המיתוג ברוך נאה הושלם במספר סניפים ברחבי הארץ ביניהם: רחובות, מודיעין, גדרה, פולג ועוד. עד סוף 2014 צפויה הרשת להשלים את מיתוגם של כ-10 סניפים נוספים. במהלך שנת 2015 יושלם המהלך בכלל סניפי הרשת.

ג'ו, הרשת הגדולה בישראל המונה כ- 250 סניפים, הוקמה בשנת 1997 על ידי בעלי הרשת דיוויד קליין ודב גולדפרב. הרשת קולה מידי חודש מעל 20 טון במפעל קליית קפה בחולון ומספקת תערובות קפה אישיות, משובחות למאות בתי קפה, בתי מלון ומסעדות ברחבי הארץ. מדי שנה נבחרים מיטב יבולי הפולים מכל ארצות קו המשווה, הנבדקים ע"י מומחים בינלאומיים אשר בודקים את הפולים החל מרמת השתיל ועד עיבוד הפולים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד