הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המותג GUESS מתרחב בישראל באמצעות גלובל ברנדס

5/09/2019
המותג GUESS מתרחב בישראל באמצעות גלובל ברנדס

מותג האופנה הבינלאומי GUESS ממשיך להרחיב את פעילותו בשוק העולמי וחובר לחברת גלובל ברנדס גלרי המקומית, שקיבלה בימים אלה את זיכיון ההפצה הבלעדי בישראל, במטרה לפתוח חנויות ייעודיות במהלך שנת  2019. חברת גלובל ברנדס גלרי תפעיל ותנהל את החנויות הקמעונאיות המקומיות, ותמשיך לפתח את מערך ההפצה הסיטונאית ברחבי הארץ, בעלות השקעה המוערך בכ-8 מיליון ₪ לשנת 2020.

 

חנות הדגל הראשונה צפוייה להיפתח בספטמבר  2019 בקניון גינדי TLV תל אביב ותתפרש על 200 מ"ר. בחנות יוצגו מיטב הקולקציות לנשים, גברים וילדים כולל קולקציות תיקים ונעליים. עלות ההשקעה בהקמת סניף הדגל עומדת על כ-1 מיליון ₪. הצפי לשנת 2020 הוא לפתוח עוד כ-5 סניפים, בקניונים המובילים בארץ.

זה בנוסף להפצת המותג בסיטונאות בלמעלה מ- 150 רשתות וחנויות אופנה לנשים גברים וילדים ובוטיקים מובחרים ברחבי הארץ.

 

בחירת מיקומי הסניפים נעשית בשיתוף מלא של המותג בחול כאשר כל העיצוב מוכתב לפי הקונספט החדשני ביותר הקיים.

 

"ישראל היא טריטוריה אסטרטגית חדשה ומרגשת עבור חברתGUESSוהתרחבותה.עם יופי טבעי שאין דומה לו, היסטוריה וחיי לילה תוססים, ישראל הפכה לאטרקציה תיירותית בינלאומית שתעניק ל-GUESS נראות מותג מדהימה. הו פרויקט ארוך וממושך שחיכיתי שייצא לפועל כבר זמן מה," אומר פול מרציאנו, המנהל הקריאטיבי שלGUESS.

 

חברת GUESS נרגשת משיתוף הפעולה ומתחייבת ליישר קו עם ערכי המותג מבחינת עיצוב החנויות, ויזואליות שיווקית, הכשרת העובדים וכל פעילויות המיתוג השונות בטריטוריה החדשה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד