הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לראשונה בישראל: מכללה ללימודי מקצוע המכירות

5/12/2007 12:30

בפעם הראשונה בארץ נפתחה השבוע מכללה ללימוד מקצוע המכירות בשיתוף עם המרכז ללימודים אקדמיים (לשעבר אוניברסיטת דרבי) בקמפוס הטכנולוגי באור יהודה, בניהולה האקדמי של ד"ר אורנה לביא שטיינר. המכללה למכירות היא הראשונה בישראל המתמחה באופן בלעדי בתחום המכירות ומכשירה אנשי מכירות לתחומים שונים .

 

כיום מציעה המכללה הסמכה בחמישה מסלולים ייחודיים, שכל אחד מהם כולל הכשרה בסיסית במכירות (מנג'ר) והתמחות באחת המגמות: פיננסים ושוק ההון, גלובל, תקשורת, מדיה ומוצרי צריכה.ובוגריה יהיו זכאים לפטור מקורסי העשרה במסגרת הלימודים לתואר ראשון ושני במרכז ללימודים אקדמיים.

 

מנהלי וראשי המגמות במיזם באים מהעולם האקדמי והעסקי במטרה לתת בסיס רחב אקדמי ועסקי ולקבוע סטנדרטים מקצועיים לעוסקים בתחום המכירות, וביניהם: ד"ר רו"ח זהר פלדבוי- ראש מגמות פיננסים ושוק ההון ומוצרי צריכה, רועי ורמוס, מנכ"ל פסגות אופק, פרופ' צבי גנור- ראש מגמות גלובל ותקשורת, אודי ארד, מאיר בראב, סמנכ"ל מכירות ושרות סלקום, ד"ר שי סולן- ראש מגמת מדיה , ציון פרץ, משנה למנכ"ל ידיעות אחרונות, יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ואחרים.

 

ד"ר אורנה לביא שטיינר, המנהלת האקדמית של המכללה: "תכנית ההכשרה מאפשרת לאנשים הרוצים לעסוק בתחום המכירות לקבל את הכלים המקצועיים הטובים ביותר ולאלו שכבר עוסקים במכירות לחדד ולהעמיק את הידע והכלים הנחוצים להם לשם הצלחה בעבודתם.

הייחוד במכללה למכירות הוא הכשרת אנשי המכירות לתחום ייעודי והענקת כלי עזר ותכנים ייחודיים לתחום ההתמחות, אשר הופכים את הבוגרים שלנו לטובים ולמקצועיים ביותר בתחומם".

 

"לאור הביקוש ההולך וגובר לאנשי מכירות מקצועיים כמנוע הצמיחה של חברות ועסקים ומנגד התדמית הלוקה בחסר של המקצוע חברו יחד אנשי אקדמיה ואנשי עסקים על מנת להכשיר אנשי מכירות מקצועיים הפועלים בהתאם לסטנדרטים מקצועיים גבוהים ומתבססים הן על ידע וניסיון עסקי והן על תיאוריות מהעולם האקדמי" אומרת אורית רענן, מנכ"ל מכירות.

 

"במקביל למכללה ייסדנו פורום מקצועי שמאפשר לעוסקים בתחום ליהנות מקשרים עסקיים לקידום המקצוע, ובנוסף לסייע לבוגרי המכללה במציאת תפקיד הולם באמצעות רשת הקשרים העסקיים" מוסיפה רענן. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד