הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב יחסי הציבור של המותג "S.T.DUPONT" מצטרף למחלקת מותגי היוקרה של חצב דה ויט פרסומאים

13/07/2008 13:55

"חצב דה ויט פרסומאים" יטפלו בתקציב יחסי הציבור של  מותג העל הצרפתי   S.T.DUPONT החוגג 135 שנה להיווסדו.

 

 חברת S.T.DUPONT  מבססת את מותגיה על 4 עמודי תווך:

 

1.  אומנות הנסיעות המכילה פריטי עור כמו:  תיקים, תיבות ומארזים משובצי יהלומים לאנשי עסקים, ארנקים, נרתיקים, ועוד...

2.  אומנות האש המכילה פריטים כמו: מצתים, קוצצי סיגרים, מאפרות, קופסאות לסיגרים, ועוד..

3.  אומנות הפיתוי המכילה פריטים של אביזרי אופנה גבריים כמו: חגורות, חפתים, סיכות לעניבה, מחזיקי שטרות ועוד..

4.  אומנות הכתיבה המכילה פרטים כמו : עטים הכוללים גם סדרות מוגבלות ואביזרי כתיבה משלימים כגון: קסתות דיו בצבעים שונים, מילויים לעטים וכו'.

 

חברת S.T.DUPONT   מיוצגת בישראל בלעדית ע"י חברת בון די בע"מ.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד