הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קבוצת תנובה הודיעה היום על איחוד הטיפול בתקציבי יחסי הציבור של כל מותגי הקבוצה

13/01/2009 15:55
הגדל

קבוצת תנובה הודיעה היום על איחוד פעילות יחסי הציבור למותגים של כל חברות הבנות במשרד אחד. כיום פועלות חברות הבנות אדום אדום, סנפרוסט מעדנות, טירת צבי, הרדוף ותנובה שף עם מספר משרדי יחסי ציבור המטפלים במותגים ובצרכנות ולאחרונה הוחלט על איחוד פעילות של כל החברות תחת משרד אחד.

 

משרד שלמור תקשורת מטפל ביחסי ציבור של תשלובת החלב ושל חברות מאמא עוף ואוליביה ב- 13 השנים האחרונות, ועתה יטפל גם במותגים הנוספים של קבוצת תנובה. תקציבי יחסי הציבור ירוכזו במחלקת המזון והמשקאות של המשרד, המנוהלת ע"י השותפה הצעירה אורית ארד.

 

אלונה אריאלי להב דוברת קבוצת תנובה אמרה כי :"אני מבקשת להודות למשרדי יחסי הציבור שפעלו מול החברות בתנובה במקצועיות ובנאמנות רבה בשנים האחרונות. ההחלטה לאחד את פעילות משרדי יחסי הציבור נובעת מהצורך בחשיבה ובראייה כוללת של הקבוצה וביתרון שיש לפעילות מרוכזת תחת משרד אחד. "

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד