הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פתרון יצירתי לעסקים קטנים בזמן מיתון: סדנת יחסי ציבור יישומית בשיטת "עשה זאת בעצמך"

31/03/2009 15:00

בתקופת מיתון, נתקלים בעלי עסקים קטנים בדילמה אמיתית: כיצד לחסוך בהוצאות השיווק, אך להגדיל את ההכנסות? סדנה יישומית ייחודית ליחסי ציבור בשיטת "עשה זאת בעצמך", תלמד אותם בפרק זמן קצר, כיצד להפוך את יחסי הציבור לכלי השיווקי החשוב ביותר עבור העסק שלהם, בעלויות אפסיות ועם תוצאות ממוקדות בקרב קהל היעד הרלוונטי.

הסדנה פותחה ומועברת על ידי אורית בלום, לשעבר דוברת המכללה למינהל וסמנכ"ל במשרד יח"צ מוביל אשר מסבירה: "יתרונה של הסדנה הוא בפשטותה. מבלי לפגוע במקצועיות משרדי יחסי הציבור, גם בעלי העסקים הקטנים יכולים לעשות את העבודה בעזרת הכוונה נכונה - ובתקופות קשות זהו פתרון יעיל וחסכוני".

משתתפי הסדנה זכאים לשעת ייעוץ וליווי מקצועי נוספת לאחר סיומה, על מנת לוודא ש"הכניסה למים" תהיה חלקה.    

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד