הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין "בית פמפרס" של שטרן אריאלי עלה לגמר הפלטינום בתחרות הבינלאומית PR NEWS

27/07/2009 14:55

קמפיין יחסי הציבור של פמפרס בישראל: בית פמפרס, לראות את העולם דרך עיני התינוק, שנערך על ידי משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי יחסי ציבור בשנת 2008, עלה לגמר בתחרות הפרסים הבינלאומית ליחסי ציבור של PR NEWS לשנת 2009, בקטגוריית Event Marketing.

 

ההכרזה על הזוכים תיערך ב-21 באוקטובר 2009 בטקס חגיגי, שייערך בהיאט פלאזה בניו יורק.

 

בית פמפרס הוקם כקונספט של פופ-אפ סטור , בנמל תל אביב, כאשר כל אחד מהחללים ייצג שלב התפתחות אחר בחייו של התינוק, כולל חפצים ועזרים גדולים באופן לא פרופורציונאלי לקומתו של אדם רגיל, על מנת לאפשר למבקרים לדמות ולהזדהות עם האופן שבו התינוק רואה את העולם. פעילות יחסי הצבור כללה תוכנית תקשורת כוללנית ומקיפה שהדגישה את מסר מומחיות המותג בנושא התפתחות התינוק. הקמפיין עלה לגמר בקטגוריית Event Marketing בשל אסטרטגית יחסי הציבור, הביצוע, הכיסוי התקשורתי הרחב וההשפעה על המותג.

 

הישג זה מתווסף לפרסי האריה השואג בהם זכה שטרן אריאלי בסוף השבוע בתחרות האגוד הישראלי ליחסי צבור לשנת 2009: מקום ראשון בקטגורית מוצרי צריכה (עבור ההשקה מחדש של סדרת הרבל אסנס) ומקום ראשון בקטגוריית קמפיין קצר מועד (עבור בית פמפרס).

 

תחרות פרסי הפלטינום ליחסי ציבור של PR News (PR News' Platinum PR Awards), מצדיעה ליוזמות התקשורתיות הבולטות לשנת 2008 בזירה הדינמית והתחרותית של יחסי הציבור. הפרס הנחשק מציב את הרף למצוינות בענף יחסי הציבור, על כל תחומיו. בתחרות השנה עלו לגמר 193 עבודות ב-36 קטגוריות, מתוך אלפי עבודות שהוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור מרחבי העולם. קמפיינים בולטים, שעלו לגמר, כוללים מותגים דוגמת ברבי, אמריקן איירליינס, קוקה קולה, דורסל, CNN, בנק אוף אמריקה, KCF, פפסי, נינטנדו ועוד.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד