הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איך מעצבת המדיה הדיגיטלית את עבודת יחסי הציבור ?

21/11/2011

על רקע השימוש ההולך וגובר במדיה החברתית על ידי מותגים עסקיים, חברות, ארגונים, המגזר הממשלתי, המגזר השלישי וכד', נדרשים יועצי התקשורת באשר הם לפתח מיומנויות של תקשורת אינטראקטיבית והפעם עם הצרכן הסופי. בשנתיים האחרונות רבים ממשרדי יחסי הצבור פתחו מחלקות ניו מדיה לצד דוברי חברות שעושים שימוש בכלי זה תדירות. הכנס בא להביא את ה"עשה – אל תעשה" העדכנייים ביותר בתחום זה הן על ידי אחד הגורואים המובילים בתחום – Shel Israel   - והן על ידי מרתון פרזנטציות מהעשייה הבולטת בתחום זה בישראל .

 

ישראל של עבד עם יותר מ– 200 סטארטאפים במשך 30 שנות קריירה. בשנים האחרונות, הוא ייעץ לכמה מהארגונים הגדולים והמובילים בעולם ביניהם: , DELL, SAP,CNET ו– Wells Fargo Bank.

הוא כותב–שותף (יחד עם רוברט סקובל) של הספר  Naked Conversations, הנחשב בעיני רבים לספר שהצמיח את המדיה החברתית לעסקים. הוא גם המחבר של Twitterville ו– THE Conversational Corporation. עובד על ספרו החדש Age The Disruptors–pioneers of the new conversation שיסקור את האנשים והמאורעות שהביאו למהפכת המדיה החברתית.

 

הרצאות נוספות כולל רפרזנטציות של עבודות משטח : גלי ברגר - דוברת סופר פארם, ניר הירשמן - דובר השר מיכאל איתן, מור לביא - מנכ"ל יפעת, גל מור - עורך חורים ברשת, גלית מוטאי - דוברת מיקרוסופט ישראל, טל וולקוביץ- טריואקס, מנהלת like@triwaks, תומר גרציאני - מנהל שיווק ופיתוח עסקי , תפוז, שי אטיאס - מנהל תחום ההסברה במשרד ההסברה והתפוצות.

 הכנס יתקיים ביום שני, 28.11.11 , שעה 14:30 בסינמטק תל אביב

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד