הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציבי טכנולוגיה חדשים לדוניצה

17/10/2012

משרד יחסי הציבור דוניצה תקשורת, ינהל את הפעילות התקשורתית של סילורה פיתוח, טלפוניקה דיגיטל-Jajah ישראל וכנס MDDMI 2012.

 

חברת סילורה פיתוח, מתמחה בפיתוח וייצור של פתרונות בתחום הולכת ה- Audio/Video. החברה מתגברת בימים אלה את פעילותה השיווקית, בעקבות מינויה למפיץ של חברת Gefen האמריקנית והיא מתכוונת לפנות לשווקי יעד רבים, דוגמת השוק הבטחוני, הרפואי, חברות קטנות ובינוניות בתחומי האודיו והווידאו, לשוק הצרכני, אולפני הקלטות, חדרי ישיבות, תיאטראות, בתי קולנוע ואחרים.

 

Jajah היא חלק מגוף המחקר והפיתוח של  טלפוניקה דיגיטל, השייכת לקבוצת התקשורת הבינ"ל  Telefonica (חברת התקשורת השלישית בגודלה בעולם). החברה מתמחה במציאת הזדמנויות וביקושים בתחום עולם הדיגיטל, ופיתוח פתרונות יצירתיים, גיוסי הון, פיתוח שותפויות עסקיות ושירותים דיגיטליים, כגון פתרונות מחשוב ענן, פרסום במכשירים ניידים, פתרונות M2M ו- eHealth.

 

כנס המכשור הרפואי הבינלאומי MDDMI 2012, שייערך בחיפה, מוקדש לאחד התחומים החמים והיותר מוצלחים של התעשייה בישראל. הכנס ירכז סביבו מאות משתתפים מהארץ ומחו״ל וילווה בתערוכה מקיפה שתיתן למבקרים אפשרות להפגש עם מגוון קבלני משנה ויועצים ובנוסף, לראות מקרוב כמה מהחידושים האחרונים בתחום.

 

דוניצה תקשורת, שבבעלות נחום דוניצה, מתמחה בייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות וגופים מתחומים כלכליים שונים ובמיוחד בתחומי ההיי-טק, הביומד הבריאות והננו-טכנולוגיה. בין לקוחות המשרד: סאנדיסק, רד תקשורת, ווינד ריבר, אפסון, מובלין ואחרים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד