הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Cinterra זכתה בתקציב יחסי הציבור והזהות התאגידית של יכין

24/03/2005
חברת יכין שנבחרה ב2004 כמותג המוביל בארץ בקטגוריה, ועוסקת בייצור חדשני ושיווק שימורי ירקות ועגבניות, בחרה בחברת Cinterra שתספק לה את הזהות התאגידית של המאה 21. חברת יכין המייצרת מוצרים ממרכיבים טריים וטבעיים ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, פותחת במהלך תדמיתי לחיזוק תפיסת המותג של הצרכנים ושל הרשתות הקמעונאיות כאחד. ארז חגי, מבעלי חברת סנטרה המבצעת את המהלך, סבור כי סדרת המוצרים הנמצאים כיום על המדף והמיוצרים על ידי החברה מתאימים בדיוק לאורך החיים המשתנה של הישראלים המחפשים פתרונות מהירים ובריאים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד