הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חידוש בזירת ה-PR: "ליידן תקשורת ישראל" משיקה שירות לפרסום ידיעות יחסי ציבור עסקיות באינטרנט

2/05/2005

ליידן תקשורת ישראל, בבעלותו של ג'ואל ליידן, השיקה שירות חדש לפרסום ידיעות יחסי ציבור ודוברות באינטרנט. השירות מיועד לגופים מסחריים, גופים ללא מטרת רווח וגופים ממשלתיים בישראל, כאשר הידיעות המתפרסמות דרכו עוברות התאמה להקפצתן לראש קטגוריות החדשות במנועי החיפוש באינטרנט. ג'ואל ליידן הוא מנכ"ל ליידן תקשורת ישראל והמו"ל של סוכנות הידיעות Israel News Agency.

"ה- Israel News Agency תספק אמצעי להבטיח שחדשות הלקוחות יקראו וימוקמו בזמן אמת באתרי חדשות באינטרנט ע"י עורכים, כתבים ומקבלי החלטות ברחבי העולם", מוסיף ליידן. "הודעות יחסי הציבור חייבות למצוא דרכן לעורכים ולקוראים. פרסום ידיעות הנו חיוני לקיום ולצמיחה של ארגון. שירותי פרסום הודעות לעיתונות הם רשת הביטחון של משרדי יחסי ציבור: כאשר הידיעות לא נבחרות ע"י עורך או כתב, ניתן להסתמך על שירות בטוח לפרסום בתשלום.

 

"אי אפשר לכתוב אותה הודעה לעיתונות של יחסי ציבור עסקיים עבור עיתון מודפס ועבור האינטרנט", אומר ליידן. "אלה הם מדיומים שונים לגמרי. האינטרנט מבוסס על חיפושי חדשות שאדם מבצע בשימוש בגוגל או יאהו. עבור ביצוע חיפושים באתר גוגל או בחדשות גוגל, יש לכתוב את הידיעה כעורך בעל ידע וכישורים של מקצוען שיווק אינטרנט. למעט מאוד עורכים עסקיים יש הניסיון של שיווק אינטרנט, ואין כמעט מקצוען אינטרנט בעל רקע וניסיון כלשהו בעיתונות כתובה או משודרת".

 

"משתמש הקצה ליד המקלדת מחפש מוצרים ושירותים ע"י הקשת מספר מילים לתיבת החיפוש באינטרנט. אם מנועי החיפוש באינטרנט לא מוצאים מילות מפתח אלה, הרי הגורם שרצה להביא מידע לשוק יהיה בלתי נראה".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד