הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כנס השיווק של איגוד השיווק יעמוד השנה בסימן סוגיות השיווק הבוערות שעשו את השנה

15/01/2014

החלה ההרשמה לכנס השיווק 2014. הכנס, יתקיים ב-23/01/14 בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב, ויעמוד השנה בסימן סוגיות השיווק הבוערות שעשו את השנה. הפעם, מחדש האיגוד שוב את צביון הכנס ומציג פורמט חדשני של "שיווק על הגריל", כאשר בכל דיון יעלה על הגריל אמיץ או אמיצה, מול שלושה שואלים חדים ונוקבים, ויתמודד עם שאלה בוערת במיוחד.

ישתתפו בכנס: אייל מליס, יו"ר איגוד השיווק הישראלי, תמר יסעור, ראש החטיבה הבנקאית בנק לאומי, מנכ"ל תשלובת החלב תנובה, ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל; איציק תמיר, יו"ר איגוד תעשיות המזון; רמי שביט, יו"ר ובעלים קבוצת המשביר 365, אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; אבי כץ, יזם ובעלים רשת 'קופיקס'; מודי כידון, בעלים קבוצת BBDO ישראל; אלי כהן, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים; רן תלם, סמנכ"ל תכוניות קשת, יורם מוקדי, סמנכ"ל תוכן HOT; יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום; שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו; מוטי שרף, מוטי שרף תקשורת; העיתונאים ניב רסקין, שרון כידון, שי גולדן ועוד.

בנוסף, יוכרז בכנס על איש/אשת השיווק של השנה. בין המועמדים: הילה הרמולין-רונן, מנהלת האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים; שרון ישראלי, סמנכ"ל שיווק הנקל סוד; רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב; עופר משולם, מנהל שיווק ארצי מכבי שירותי בריאות; אלי פייגלין, סמנכ"ל שיווק אבן קיסר; טל רבן, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל; שירה יעבץ-אפל, מנהלת השיווק פסטיבל ישראל; דנית שלו, מנהלת השיווק עוף טוב; אבי כץ, יזם ובעלים רשת 'קופיקס'; רן דנאי, מנכ"ל יוניון-מוטורס; יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק ישראכרט.

תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "שנת 2013 הייתה שנה מרתקת לתעשיית השיווק הישראלי, והסוגיות השיווקיות המורכבות שעלו במהלכה היו רבות ומגוונות. בכנס השיווק  הקרוב – "שיווק על הגריל" - נתייחס לכמה מסוגיות אלה, נציף דילמות המעסיקות אנשי שיווק רבים , ונבדוק יחדיו את המגמות לשנת 2014 המסקרנת – שנה שבה ימשיך השיווק הישראלי להמציא את עצמו מחדש ביתר שאת."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד