הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הכנס השנתי למנהלי שיווק בהיי טק

18/03/2014

הכנס מרכז אליו את הקהילה הגדולה של מנהלי שיווק B2B  ,עסקים שמוכרים לעסקים אחרים ולא לצרכן הסופי, רובם חברות היי טק, פיננסים ותקשורת. המטרה של הכנס היא לעזור לאנשי השיווק בישראל להיות "משווקים מודרנים", כאלה שמצליחים לחבר בין עבודת השיווק למכירות החברה.

 

השנה נושא הכנס יתמקד בדבר הכי חשוב ומתקדם בעולם השיווק - שיווק מדיד !

 

הדוברים בכנס יציגו טכניקות שונות כיצד ניתן למדוד את ערוצי השיווק וכך לצמצם בהוצאות החברה על שיווק.   המטרה היא שאנשי שיווק יוכלו להרשים את ההנהלות בנתוני אמת וכך יקבלו גיבוי למהלכים ארוכי טווח ותוספת תקציבים לשיווק.

 

הדוברים השנה כוללים את סמנכ"ל השיווק של AMDOCS, יואב גז, סמנכ"לית אסטרטגיה בMICROSOFT, שירה לוי-בלקין, היזמית אמה בוטין מחברת הספר "על אהבה וכלכלה",  סמנכ"ל השיווק של YOPTO, אודי לדרגור, סמנכ"לית בחברת ההון-סיכון  ALEPH ( של אדן שוחט) OONA ROKTYA, סמנכ"ל השיווק של POWTOON, דניאל גליקמן ועוד רבים וטובים.

 

הכנס יערך ביום חמישי (27 במרץ 2014), בין השעות 09:00-15:00 במתחם הEAST , רח קרמינצקי 12 תל-אביב.

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד