חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

כשלונות - נושא כנס איגוד השיווק 2016

כשלונות - נושא כנס איגוד השיווק 2016

כנס השיווק 2016 יוצא לדרך, כאשר השנה יעמוד הכנס לראשונה בסימן "לא מפחדים מכישלונות". הכנס ידון בכישלונות עסקיים וביכולת של המנהלים והארגונים להפיק מהם לקחים ומסקנות. את הרצאת הפתיחה של הכנס ישא מר ארז ויגודמן מנכ"ל טבע ואליו יצטרפו דניאל בירנבאום מנכ"ל סודה סטרים, הראל ויזל מנכ"ל פוקס, ענת גבריאל מנכ"ל יוניליוור ישראל, ינקי מרגלית יו"ר SPACE IL, ציפי פינס מנכ"לית תאטרון בית לסין ובכירים נוספים. את הכנס תנעל ח"כ שלי יחימוביץ', שתעסוק בכישלונות לאורך הקריירה העיתונאית והפוליטית.

 

ההרשמה לכנס השיווק 2016 שיתקיים ב-19/01/2016 בביתן 2 החדש במרכז הירידים בגני התערוכה תל אביב, נפתחה. זהו הכנס המרכזי של איגוד השיווק הישראלי, המאגד את המשווקים והמפרסמים הגדולים במשק, והאירוע הבולט של תעשיית השיווק, הפרסום והמדיה. את הכנס ינחו טל ברמן ואביעד קיסוס מ"תוכנית הבוקר" של אקו 99 FM. בלב הכנס, יתקיים הטקס המסורתי של בחירת איש/אשת השיווק של השנה. האתנחתא הקומית של האירוע תובא על ידי בני הזוג שי אביבי ומיכל ליבדינסקי, אשר יספרו על הכישלונות בחיי הנישואין  וההתמודדות עימם.

 

תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "הטקס השנה הוא טקס מאתגר במיוחד ועוסק בנושא שאנשים נמנעים מלדבר עליו – כישלונות. בכירי עולם השיווק הישראלי יבואו ויחשפו בפני הקהל את הכישלונות הגדולים שלהם במהלך הקריירה, ואנו מברכים אותם על האומץ שבחשיפה. במקביל נבדוק האם עולם השיווק יודע להתמודד עם כישלונות והאם חברות יודעות להפיק מכישלונותיהן תובנות ולקחים.  אני שמחה להזמין את חברי האיגוד והקהל הרחב להשתתף בכנס שהוא למעשה יום החג של כל העוסקים בשיווק בישראל".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד