הפוך לעמוד הבית

פלייסמנטים בכנסת הופכים למדיה פרסומית

13/03/2017
פלייסמנטים בכנסת הופכים למדיה פרסומית

חברת Sodexo On-Site, מחברות ההסעדה המוסדית הגדולות בישראל, חנכה לאחרונה יוזמה מיוחדת, במסגרתה החליטו ראשי החברה בישראל לעשות שימוש בכלי הנצפה ביותר של החברה, הפלייסמנטים – מגשי האוכל מנייר, כבמה לקידום מסרים חברתיים למען הקהילה. כחלק מפעילות התרומה לקהילה של החברה, אנשי Sodexo On-Site חברו לראשי משרד החוץ ועמותת איל"ן, בשיתוף פעולה במסגרתו הודפסו ציורי ילדי איל"ן על הפלייסמנטים בהם עושים שימוש מידי יום עשרות אלפי סועדים בישראל.

אנשי החברה ביקשו לחשוף את עשרות אלפי הסועדים, לפועלה של עמותת איל"ן, וליצירות האמנות של ילדים המשולבים במסגרות השונות של העמותה. על הפלייסמנטים המחולקים בעשרות אתרי ההסעדה של החברה, הודפסו ציורים נבחרים של ילדים, המביאים את סיפורם האישי ודרכי ההתמודדות שלהם עם הפגיעה, פרטים על איל"ן וכמובן פרטים ליצירת קשר לתרומות ולרכישת הציורים. המהלך הושק בתערוכה "שגרירים של כבוד" שהתקיימה במשרד החוץ, בה לקחה חלק סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, ראשי עמותת איל"ן וכן ראשי On-Site Sodexo. הפלייסמנטים והתערוכה צפויים לנדוד לאתרים נוספים של החברה, אשר מפעילה את מערך ההסעדה בכ-200 נקודות ברחבי הארץ, בהן מזנון הכנסת, חברת החשמל, אגד ועוד.

רינת לחנה, סמנכ"ל משאבי אנוש ותקשורת Sodexo On-Site: "בחרנו  לעשות שימוש באחד הכלים הנצפים שלנו  – הפלייסמנטים, על מנת לקדם מסרים למען הקהילה. לשמחתנו מצאנו שותפים לפעילות במשרד החוץ ובעמותת איל"ן, ובעזרתם הצלחנו להוציא את המהלך לדרך בצורה הטובה ביותר. בעזרת היוזמה נוכל להביא מסרים חברתיים לעיניהם של עשרות אלפי סועדים אותם אנו מאכילים מידי יום".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד