הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מה משותף לח"כ סתיו שפיר ולכוכבי הרשת טיילור ובן זיני?

24/10/2018
פאנל כוכבי נוער. צילום: תום גץ
פאנל כוכבי נוער. צילום: תום גץ

איגוד השיווק הישראלי יחד עם Teenk קיימו אתמול (שלישי) את הכנס השנתי בנושא שיווק לנוער ולצעירים תחת הכותרת "DIY Marketing – הדור ששינה את חוקי המשחק". אל הכנס, שנערך ברידינג 3 בתל אביב, הגיעו מאות אנשי שיווק מהחברות המובילות במשק.

את הכנס, ביוזמת סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל האיגוד, פתחה מנכ"ל האיגוד תלמה בירו וציינה כי, "הכנס מתמקד השנה בנושא DIY marketing. בני הנוער של ימינו יודעים לשווק את עצמם היטב – הם יודעים לספק את התוכן, לביים, לערוך ובייחוד, לזהות מה המיצוב, הייחוד של התוכן ואת הפלטפורמה הטובה ביותר לשווק אותו. הם לא זקוקים לסוכנים ומתווכים ויודעים בעצמם מה צריך לעשות. בני הנוער הם אנשי השיווק של עצמם והם מכירים את קהל היעד, שהם חבריהם הצעירים. הם עובדים אחרי שעות הלימודים, כאשר לחלקם אף יש עסקים משלהם. דור הצעירים משנה את חוקי המשחק גם במובנים חברתיים רחבים יותר והם יודעים להוביל אג'נדה דרך התוכן שהם מייצרים".

ח"כ סתיו שפיר אשר נאמה בכנס, סיפרה כי כאשר היא שואלת תלמידים בבתי ספר מהי המילה הראשונה שעולה בראשם כשהם שומעים את המילה "פוליטיקה", התשובה אשר מתקבלת ברוב המקרים היא "שחיתות". "אחרי חמש וחצי שנים בפוליטיקה, אני יכולה להגיד לכם שהפוליטיקה הרבה יותר מושחתת ממה שחשבתי. הנוער גדל היום תחת פוליטיקה של פחד, יש הרבה שנאה, אי אפשר לקיים דיון בין הימין והשמאל, שומעים הרבה השמצות ומידע שקרי".

ח"כ שפיר התייחסה לדור ה-Z כדור העתיד המייצר שינוי ופנתה לאנשי השיווק באומרה, "כאן האחריות שלנו. יושבים כאן אנשים שיודעים לפנות לבני נוער ויש לכם אחריות. האחריות הזאת היא להסתכל על הסביבה, להבין שאנחנו נמצאים בלב של אתגר מאוד גדול ואנחנו צריכים לעורר את הביקורת, את דרך האמת, לפרוץ את כל הגבולות כדי שיהיה כאן יותר טוב. כשאנחנו אומרים את האמת, זה הדבר הכי ממלכתי וציוני שיכול להיות. אנחנו צריכים לגרום לבני הנוער להרגיש שהם יכולים לומר את האמת שלהם ואנחנו נשמור עליהם. רק ככה יהיה פה עתיד ששייך לכולנו", סיכמה.  

בכנס התקיימו הרצאות מפני מומחים ישראליים ועולמיים: ד"ר אייל דורון דן בשאלה "האם הדור הצעיר שינה את חוקי המשחק?"; יובל רכטר, יזם ומומחה לשיווק דיגיטלי בחברת First Media בארה"ב, הסביר כיצד ניתן להפוך סרטונים לוויראליים, להגיע לקהל של מיליוני עוקבים ללא תשלום ולחזות מבעוד מועד לכמה צפיות יגיע סרטון; גלי ברגר, ראש מערך תקשורת בסופר פארם, סיפרה על מסקנותיה מסופר פארם יאנג – ערוץ YouTube ייעודי לבני נוער; ומרקו מיקיאלי, ראש תחום משרדי פרסום בפייסבוק ישראל, הסביר והדגים כיצד ניתן לבנות מותגים באינסטגרם.

באירוע התקיים פאנל בני נוער בהשתתפות ליהי סליים, כוכבי סוואגרז, טיילור מלכוב ובן לינדמן, אותו הוביל יניב ויצמן, בעלים ומנכ"ל Teenk. בנוסף, אנשי השיווק נהנו מהופעה של טיילור ובן זיני, שהראו לכל הנוכחים באירוע מיהם הכוכבים האמיתיים של בני הנוער והצעירים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד