הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יניב ויצמן: "הקורונה חיזקה את מעמדם של בני הנוער כסוכני השינוי במשפחה"

10/09/2020
סיגלית הורן-גלפרין, יניב וייצמן, תלמה בירו. צילום
סיגלית הורן-גלפרין, יניב וייצמן, תלמה בירו. צילום

איגוד השיווק הישראלי ומשרד הפרסום 'טינק' קיימו לראשונה בישראל כנס וירטואלי לשיווק לבני נוער וצעירים. הכנס עסק בדור ה-Z  כמנוע צמיחה וסקר מהם הרגלי הצריכה שלהם, סולם הערכים שהם מצפים לו מהחברות וכן איפה ניתן למצוא אותם. בכנס שנערך בזום, השתתפו מאות משתתפים והוא נערך בהשתתפות שר התקשורת- יועז הנדל.

שר התקשור  ציין בדבריו כי: "בעולם של היום שהתקשורת מתבצעת באלקטרוניקה והיכולת לדבר ולתקשר גם במילים ובתמונות שיכולות לפגוע מתעצמת. המטרה של המפרסמים אמורה להיות חינוך, מובילות דעה, הבאת תוכן איכותי, ערכים והנאה לקהל הצעיר על מנת שנוכל להגן עליו ושנצליח יחד לחנך ולהתחנך".

תלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי פתחה את הכנס וציינה: "דור ה-Z,  בני הנוער שהיו עד כה ילידים דיגיטליים הפכו למומחים הדיגיטליים, בבית ובמשפחה וחשוב שכל איש שיווק יכיר את הנוער כמנוע צמיחה וכצרכן בעל השפעה גדולה, דעה ויכולת להניע מהלכים".

יניב ויצמן, מנכ"ל משרד הפרסום לצעירים 'טינק' ציין: "הקורונה חיזקה את מעמדם של בני הנוער כסוכני השינוי במשפחה וכמנוע הדיגיטציה בבית. במחקר השנתי שהוצג בכנס, זיהינו את עוצמת ההשפעה שלהם ובהתאם את הכוח הצרכני שלהם. הופתענו לגלות בפאנל הנוער, התחזקות של מותגי תוכן כמו נטפליקס וטיקטוק לצד פלטפורמות איקומרס חדשות כמו אתר שיין שצמחו בתקופת הקורונה".

הכנס נפתח במופע פתיחה של היוטיוברית ANN B ומייד לאחר מכן הוצגו תוצאות מחקר הנוער הגדול של משרד הפרסום 'טינק' ומכון המחקר 'הגל החדש', התקיימה הרצאה של ריצ'ארד ג'קסו, מנכ"ל חברת  Voxburner  על מה עומד מאחורי  100 מותגי הנוער הגדולים בעולם וסיגלית הורן-גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק הישראלי אירחה לשיחה את שני פלח- אלזם מנהלת שיווק צעירים בבנק הפועלים על אפליקציית 'טיק טוק' כמנוע צמיחה למותגים.

כמו כן, נערך פאנל בני נוער בהנחיית יניב ויצמן ובהשתתפות תמר שורר- מנהלת קטגוריית הדיאודורנטים ביוניליוור, אורי זלינגר- מנהל קטגוריית דגני ילדים ונוער ביונילוור ולי פליישר וטל שי מדיגיטל בזק.

אורי זלינגר, מנהל קטגוריית דגני ילדים ונוער יוניליוור (תלמה) ציין: "מותג שפונה לבני נוער צריך לדעת לספק לא רק מוצרים טובים, אלא חוויה כוללת. המותג חייב להתעדכן כל הזמן ולהציע חדשנות שמתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם הנוער."

תמר שורר, מנהלת קטגוריית דאודורנטים ביוניליוור ציינה : "בני נוער מעריכים מותגים שנוקטים עמדה. אני חושבת שחלק מתפקידו של מותג מוביל זה גם להציג ערכים ולא לפחד להיות אמיצים. התגובות שקיבלנו ממגוון בני נוער למהלך "אקס" גאווה למשל – היו פשוט מדהימות והראו שיש הקשבה והערכה בקרב הצעירים לפעילויות שכאלו."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד