הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פלטפורמה חדשה לקידום מכירות: סטנדים ומתקני תצוגה מ-pvc

19/04/2005

בחודשים האחרונים נכנס קונספט חדש לשוק הסטנדים ובמקוםהשימוש הרווח כיום בשוק במוצרי קרטון כאמצעי קד"מ  למיניהם, עובר השוק להשתמש בחומרים חדשנים ועמידים יותר כמו ה- pvc.את השינוי מובילה חברת פרפקט פוינט .

יתרונותיו של ה- pvc    על פני הקרטון הם רבים, מסביר אילן אוזן, מנכ"ל חברת פרפקט פוינט  .

ראשית, סטנד הבנוי מ- pvc  עמיד פי כמה מסטנד הבנוי מקרטון ויכול לעמוד בחנות תקופה ארוכה. הוא עמיד בפני מים, אינו מתקמט , ומראהו נשאר לאורך זמן ללא שינויים.

 

שנית,  גמישותו של החומר מאפשרת  יצירת אין סוף קונסטרוקציות  ועיצובים, להבדיל מהקרטון שבו היכולות מוגבלות. כמו כן, הסטנד קל, לא שוקל הרבה, ומצליח להחזיק כמויות רבות של מוצרים  בשל יכולות הקונסטרוקציה המורכבות.

 

שלישית, מבחינת עלויות,  ה- pvc   מאפשר  לייצר כמויות קטנות בעלויות נמוכות ואינו מחייב

ייצור המוני כדי להוזיל את העלויות .

 

לאחרונה נראו ברשתות  סטנדים העשויים בשיטות הללו ובחברה טוענים כי השימוש בסטנדים אלו ילך ויגבר . 

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד