הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פלטפורמה לקד"מ: רשת בורגראנץ' החלה לשווק כרטיס תשלום אלקטרוני בהיקף השקעה של 260,000 ₪

25/04/2005

רשת בורגראנץ' יוצאת עם אמצעי תשלום חדש: כרטיס תשלום אלקטרוני הטעון בכסף תחת  השם "ראנץ'קארד" שיוחדר לחנויות הרשת במאי בהשקעה של 260,000 ₪.הכרטיסים האלקטרוניים יחליפו את תלושי הנייר שהיו נהוגים עד כה ברשת ונועדו למתנות עבור לקוחות במסגרת מבצעים ופעילויות שיווקיות שונות.הכרטיסים הונפקו באמצעות חברת לאומי קארד.

חגית קמין סמנכ"ל השיווק בבורגראנץ' מסרה כי: "מטרת החדרת הכרטיס בשלב הראשון להחליף את אמצעי התשלום הקיים.  בעתיד ישמש הכרטיס כמתנה אותו ניתן יהיה לטעון בבורגראנץ' ולהעניק אותו כמתנה או כאמצעי תשלום להורים עבור ילדיהם".

 

עוד הוסיפה קמין: "בחו"ל כרטיסי התשלום האלקטרוני זוכים להצלחה רבה. נתוני המכירות מצביעים כי בשימוש בתווי קניה רגילים, נתח המכירות מסך המחזור עמד על 1% וזאת לעומת 3% באמצעות הכרטיס האלקטרוני. המטרה בשלב השני להגדיל את מחזור המכירות במסגרת המכירות של כרטיסי הראנץ'קארד".

 

בשלב הראשון השימוש יתבסס על פלטפורמות טכנולוגיות קיימות ויאפשר הענקת מוצרים לפי הטעון בכרטיס עבור הלקוחות. בשלב השני, הרשת מתעתדת להרחיב את השימושים ואף למכור כרטיסים אלו ללקוחות ולהעניק להם הטבות נוספות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד