הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת WiseSec הישראלית תספק מערכת לניהול חוויות לקוח מבוססות מיקום

13/01/2013
חברת WiseSec הישראלית תספק מערכת לניהול חוויות לקוח מבוססות מיקום (הגדל)

חברת הסטארט-אפ הישראלית, וייז-סק (WiseSec)הודיעה היום על זכייתה בפרוייקט לפריסת מערכת חוויות לקוח מבוססות מיקום עבור מרכז הקניות "מוסקבה", אחד ממרכזי הקניות הגדולים ביותר בעיר הבירה הרוסית. הפרוייקט מהווה פריסה מסחרית ראשונה מסוגה בעולם של חוויות לקוח מבוססות מיקום (מוביליטי) בקניון מקורה.

מרכז הקניות ירכוש את הטכנולוגיה על מנת לאפשר לחנויות שבתחומו לפרסם מבצעים וקופונים מבוססי מיקום בתוך מתחם הקניות, ובכך להגדיל חשיפה לציבור הלקוחות. כמו כן, תהיה ללקוחות אפשרות לנווט בצורה מדוייקת ליעדי הקניות שלהם בתוך הקניון.

וייז-ביי (WiseBy), המערכת החדשנית של וייז-סק הישראלית, מאפשרת ניהול חוויות לקוח מוכוונות מיקום במתחמים סגורים שבהם טכנולוגיות המיקום הסטנדרטיות כגון ג'י-פי-אס (GPS) או ווי-פיי (Wi-Fi) לא מצליחות לפעול במדוייק. המערכת מאפשרת לצרכנים לקבל קופונים ומבצעים מבוססי מיקום,  חווית תשלום בתקשורת טווח אפס (NFC) במכשירים חכמים שאינם תומכים בטכנולוגיית NFC, ניווט מדוייק בתוך מתחמים סגורים, ושלל יכולות נוספות, כאשר המכנה המשותף לכלל יכולות המערכת הינו יצירת ערך מוסף תלוי מיקום ללקוח הקצה.

"מאז הקמתו הפך "מוסקבה" לאחד ממרכזי הקניות הגדולים והמובילים בעיר," אמר מר מיכאל וורונין, נציג הנהלת הקניון. "אנחנו מארחים במתחם כ- 5000 חנויות ושטחי מסחר, ומשרתים מעל ל- 35,000 מבקרים מדי יום. בעזרת המערכת החדשנית של חברת WiseSec נוכל לשפר משמעותית את חווית הקניה של לקוחותינו".

"הצרכן של היום משתמש יותר ויותר במכשירים החכמים תוך כדי קבלת החלטות הקניה בתוך מתחם החנות. לאור התחרות הגוברת מצד המסחר המקוון, זהו אתגר עצום עבור הקמעונאים המסורתיים, אבל יחד עם זאת, חווית הקניות הסלולרית יכולה להפוך עבורם להזדמנות גדולה לא פחות," אמר אסף טולדאנו, סמנכ"ל פיתוח עסקי, שיווק ומכירות של WiseSec. "בעזרת המערכת שלנו, הקמעונאים במרכז הקניות  "מוסקבה" יוכלו להעניק לכלל צרכניהם חווית קניה יחודית, רלוונטית למיקומם הפיזי, ומשתלמת ביותר".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד