הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לראשונה בישראל פרסומות וידאו גם באתרים ללא פלטפורמת וידאו קיימת

17/03/2014

קבוצת WEB3, המתמחה במדיה חדשנית ומפתחת פתרונות פרסום מתקדמים בארץ ובעולם, חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת Teads הצרפתית, יצרנית טכנולוגיית In Read המאפשרת הטמעת פרסום וידאו המשולב בתכני האתר, גם באתרים ללא תוכן וידאו ייעודי. המערכת פעילה באתרים מובילים בעולם בהם Yahoo, New-York Times, פורבס, רויטרס ועוד, ומעתה תהיה פעילה לראשונה גם בישראל.

המערכת תספק מקור הכנסה חדש לאתרי תוכן, שאינו מתחרה עם מלאי המדיה הפרסומית הקיים באתר כיום, וללא צורך בעלויות הפקה נוספות או בהתקנת נגן וידאו ייעודי. סרטון הפרסומת, המותאם על ידי המערכת לתכני האתר, משתלב בדפי התוכן – מאמרים, תגובות, כתבות וכד' – בצורה חלקה ואינטואטיבית ואינו פוגע בחווית הגלישה.

"מדובר ברשת וידאו פרימיום, המייצרת נראות גבוהה עבור המפרסמים, בצורה אפקטיבית וממוקדת, שגם מתגמלת את האתרים ברווח, ללא כל השקעה או ויתור על מדיה קיימת מצידם", אומר שי ברס, מנכ"ל משותף ב-WEB3. "המפרסמים נהנים משקיפות מלאה בעזרת המערכת, המציגה את ביצועי הקמפיין בחלוקה לאתרים השונים, ומציגה פרסומות וידאו של מותגים מובילים".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד