הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אתר חדש יספק השוואת מחירים לתחום בניית אתרים

24/02/2016

האתר החדש Webzilla מבקש לספק פתרון לבעיית הידע של הלקוחות בתחום בניית האתרים ומציע פלטפורמה אינטרנטית חינמית ואובייקטיבית, המאפשרת למשתמשים לקבל מידע ראשוני אודות טווח המחירים אותו הם אמורים לשלם עבור אתר האינטרנט אותו הם מבקשים להקים, ללא כל התחייבות מצדם.

 

באמצעות מערכת  האתר עובר המשתמש ב- Webzilla  תהליך אפיון קצר, בן מספר דקות, בסיומו הוא מקבל, נוסף לטווח המחירים, גם את מרבית המידע החיוני על התהליך אותו הוא עומד לעבור בהקמת האתר ועל הדרישות עמן מומלץ שיגיע אל הספק עמו יבחר לעבוד. במהלך תהליך האפיון, הכולל מספר שלבים קצרים הכוללים הסברים בגובה העיניים על הקטגוריות השונות, במהלכם מגדיר המשתמש את אופי האתר המבוקש (תדמית, קטלוג, חנות, אינדקס), את השירותים בהם הוא מעוניין (אפיון, עיצוב, פיתוח), את היקף המידע אותו יכלול האתר, סוג העיצוב, לוחות הזמנים לביצוע, שפות, דרישות מיוחדות ועוד, מה שמאפשר לו הבנה מדויקת של הצרכים הספציפיים שלו, גם אם מעולם לא התנסה בבניית אתר קודם לכן.

 

מאחורי Webzilla עומדים היזמים אריאל מורי (32) ועידו יערי (39), שכבר השלימו סבב גיוס ראשון למיזם (Seed) ממשקיעים פרטיים, לפי שווי מוערך של כ- 6 מיליון שקלים. מורי, מתכנת Web, בעל ניסיון עשיר בעולם המחקר והפיתוח (R&D) של מערכות ומוצרי אינטרנט, כעצמאי וכשכיר במגוון חברות טכנולוגיה, לרבות חברות סטרטאפ. יערי, בעל ניסיון עשיר בעולם השיווק, הפרסום ופיתוח המוצרים הדיגיטליים, בעבר כיהן כמנהל שיווק ומכירות בכיר במגוון חברות מוכרות, ביניהן YKM ומשרד הפרסום מקאן-אריקסון.  

 

"הקמנו את Webzilla כמענה לצורך אמיתי שזיהינו אצל לקוחות קצה שסובלים מהמון חוסר וודאות בתוך העולם הדיגיטלי רווי הפתרונות והשירותים. הלקוח לא תמיד יודע מה הוא צריך וכמה הוא אמור לשלם על זה. לצערנו ישנם בשוק ספקים שמנצלים את חוסר הידע הזה כדי להרוויח על גבו, באופן שאינו צודק" אומר עידו יערי, מייסד משותף, חברת Webzilla

"פיתחנו מערכת חכמה המתאימה בזמן אמת את מבנה השאלון בהתאם לתשובות הלקוח וכוללת אלגוריתם תמחור מבוסס מחירי בסיס וסטטיסטיקה הנשמרת ומתעדכנת לאורך זמן, מה שמאפשר לנו להציג ללקוח טווח מחירים ריאלי עבור כל איפיון, כזה התואם את מחיר השוק הריאלי ומסייע למשתמש להבין כמה כדאי לו להשקיע בפרויקט." מוסיף אריאל מורי, מייסד משותף, חברת Webzilla.

 

כאמור, השירות שמציעה מערכת Webzilla הינו חינמי ואובייקטיבי, הוא אינו דורש רישום או השארת פרטים בכדי ליהנות מהשירות. יחד עם זאת, בסיום תהליך האפיון הקצר, לאחר שצפו בטווח המחירים המומלץ עבור הקמת האתר שלהם, יכולים המשתמשים לבחור (אך לא חייבים) להשאיר את פרטיהם עבור יצירת קשר עם עד 3 ספקים פוטנציאליים המתאימים לצרכים אותם הגדירו, מתוך מאגר של מאות ספקים שעברו סינון קפדני במערכת האתר. היתרון שבבחירת אופציה זו הוא בכך שהספקים שיצרו קשר עושים זאת לאחר שעברו תהליך תיאום ציפיות אודות הצרכים הספציפיים של הלקוח ואודות טווח המחירים עבור ביצוע הפרויקט ומחויבים לטווח זה.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד