הפוך לעמוד הבית
יפעת

לאומי קארד הפעילה וידאו מותאם אישית להשקת שירות חדש

15/01/2018
לאומי קארד הפעילה וידאו מותאם אישית להשקת שירות חדש

 לאומי קארד הנפיקה כ-2 מיליון כרטיסי אשראי, והיא חברת האשראי הצומחת ביותר בישראל בשנים האחרונות. החברה מציבה בראש סדר העדיפויות שלה, מאז הוקמה בשנת 2000, את התפישה לפיה הלקוח קודם לכל.

 

התפישה הזו באה לידי ביטוי בהחלטה שיווקית לעשות שימוש בטכנולוגית וידאו פרסונלי ייחודית.

 


בעוד חברות רבות יוצרות קשר עם לקוחותיהן באמצעות הודעות מייל וסמס, דבר המייצר חלוקת קשב מאתגרת ביותר אצל הלקוח אשר מסנן באופן אוטומטי 90% מהמסרים הללו, מאות אלפי הלקוחות של לאומי קארד,
במקום לקבל עוד הודעת טקסט משמימה, או מייל נוסף, קיבלו סירטון וידאו אישי המכיל את המסר המבוקש.


הטכנולוגיה החדשנית, שפותחה על ידי החברה הישראלית טריפודיה, מאפשרת להפיק מיליוני סירטוני וידאו אישיים – אך ורק על בסיס מידע סטטי. הלקוחות של טריפודיה בונים בשיתוף עם החברה use case רלוונטי לוידאו אישי – החל מסנריו פשוט כמו ברכת וידאו אישית ליום הולדת, ועד סנריו מורכב שמכיל פרטים רבים, קריינות מתוחכמת ומידע אישי רב. לאחר בניית ה- story board של אופן העברת המסר, ואישורו עם הלקוח, טריפודיה מבצעת הליך אוטומציה ובונה למעשה טמפלייט חכם שיודע להתנהג אחרת עבור מצבים שונים של מידע. וכך בכל פעם שהלקוח מעלה מידע חדש למערכת – לדוגמה מידע על מיליוני לקוחות, המערכת של טריפודיה מייצרת באופן אוטומטי וידאו אישי לכל לקוח.


לאומי קארד התחילה בשלב ראשון במשלוח וידאו אישי המעודד לקוחות לצרוך את ה"פינוקים" (נקודות נאמנות) שנצברו לרשותם. וכך – הלקוח המופתע מקבל סירטון וידאו אישי, עם הטאלנטים של החברה שהוא מכיר מהטלוויזיה – יובל סגל וקרן מור – אשר פונים אליו באופן אישי, אומרים לו כמה פינוקים נשארו ברשותו, ומציעים באופן דינמי בסירטון מהן ההמלצות הספציפיות עבורו לניצול ההטבות – מבחינה גיאוגרפית ומבחינת פרופיל הלקוח האישי.
למעשה, כל לקוח מרגיש שהוא במרכז העניינים, שהחברה נותנת לו תשומת לב רבה, ושהמרחק בין האירגון הגדול ללקוח הקטן הצטמצם.
להלן דוגמת סירטון אישי של הטבות:
http://www.treepodia.com/En/Home/Samples/LeumiCard3.html

לאור הצלחת הקמפיין, החליטו בחברה להשתמש בוידאו פרסונלי גם בהשקת שירות pay back החדשני, המאפשר ללקוחות לקבל החזרים על קניות באמצעות הכרטיס, המבוצעות באתרי מסחר אלקטרוני נבחרים בחו"ל.
כאן הסירטון מציב את הלקוח כדמות בסירטון, תוך תיאור מאפיינים עיקריים של הלקוח (כגון מין, גיל, מקום מגורים, אתר קניות ראשי), ויוצר לחץ לפעולה.
להלן דוגמת הסירטון האישי של השקת שירות pay back:
אסף מקבל את הסירטון הבא: http://videos.treepodia.com/UA-DEMO/leumi_live_m.mp4
יעל מקבלת את הסירטון הבא: http://videos.treepodia.com/UA-DEMO/leumi_asos.mp4

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד