הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

נדל"ן קום תשתמש בכלי יצירת מודעות הוידאו של בובוקום

27/06/2019
נדל"ן קום תשתמש בכלי יצירת מודעות הוידאו של בובוקום

עולם הפרסום הישראלי מיישר קו עם המגמה העולמית של שימוש בווידאו, כאשר אינספור מחקרים מצאו כי וידאו ממיר פי 1200% מתמונה וטקסט, וסקר שנערך בשנת 2018 בקרב אלפי בעלי עסקים ברחבי העולם, מצא כי 87% מהם עושים שימוש בווידאו בתור כלי שיווקי, ומגדירים אותו כאחד מהמרכיבים החשובים ביותר באסטרטגיה שלהם.

למגמה זו מתווספת כמובן העובדה הברורה כי השטח הפרסומי המשמעותי ביותר בימינו הינו מכשיר הסלולארי הפרטי. ולכן כל המפרסמים מכוונים להגיש ללקוחות שלהם סרטים ומידע דרך הנייד.

 

בובוקום יצרה טכנולוגיה חדשנית המותאמת לעולם הפרסום של ימינו, כאשר בזמן מהיר מאוד הופכת כל תמונה לסרט וידאו קצר,ממוקד ומניע לפעולה ע"י הנפשתו בטכנולוגיית תלת מימד מתקדמת. הסרט הוא מכונת לידים כאשר הינו מותאם לכל ערוצי הפרסום של ימינו, מפורמט וורטיקלי בערוצים הדיגיטלים ועד טלוויזיה ושילוט חוצות.

 

נדל"ן קום הינו פורטל המתמחה בנדל"ן וכולל בתוכו את לוח דירות המציע דירות למכירה, דירות להשכרה ופרויקטים חדשים למגורים.המידע באתר מוצג באמצעות תיאור טקסטואלי, הדמיות, תוכניות דירה, סיורים וירטואליים, צילומי וידיאו ושכבות מידע ע"ג מפה מבוססים על מיקומי עניין ושירותים חיוניים לתושב בסביבת הנכס המבוקש כגון: בתי ספר, פארקים, מוסדות דת וממשל, תחבורה ועוד... 

 

לאור האמור, פיתחו שתי החברות מוצר פרסומי חדש- סרטונים פרסומיים וורטיקליים שיורכבו מבאנרים, מודעות, תמונות והדמיות. מדובר בשילוב שבין סרט וידאו באורך 10 שניות וורטיקלי, לבין מיקומים בעמוד הראשי של הפלטפורמה. ממש כמו הסטורי שאנחנו מכירים מהאינסטגרם, אבל בדסקטופ, ככלי פרסומי חדשני ובולט.

החדשנות נשענת על שני נדבכים-

1.      יצירת סרט המורכב מווידאו והנפשה, ולא פלאש כפי שהיה נהוג עד היום

2.      שילוב סטורי חדשני ויצירתי, המבטיח בולטות וחשיפה באתר ובמדיה המשלימה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד