הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Nature Valley בקמפיין חוצות אכיל

17/11/2011

לראשונה בישראל- ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל - ישיקו קמפיין פרסום המזמין את הקהל הרחב ל"אכול את השלט". הקמפיין הכולל שמוביל משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול  חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ומיתוג תחנות אוטובוס ייחודי: תחנות המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".

 

הקמפיין, שעלותו מוערכת בכ-2 מיליון ש"ח ילווה בסלוגן: Enjoy Nature - Enjoy Nature Valley, שנשען על ערכי המותג הקשורים בבילוי אקטיבי בטבע, בפעילויות Out door ובספורט. לאורם של ערכים אלו, מבצעת ג'נרל מילס פעילויות קד"מ רבות, במסגרת אירועי ספורט ואופניים בטבע, מרוצים ותחרויות, ואירועי התרמה למען מטרות חברתיות.

 

קמפיין תחנות האוטובוס יתקיים במספר תחנות שונות במקביל, הממוקמות באזורים אסטרטגיים ונמצאים במרכזי הפעילות של העיר תל- אביב. חובבי החטיף שלא יספיקו להגיע אל תחנות האוטובוס הממותגות, יוכלו ליהנות ממאות אלפי חטיפים שיחולקו במגזיני לייף סטייל, ובשלל אירועי חוץ

 

סופרוויזר: רועי חננאל,  תקציבאית: ג'ני בק, מנהל קריאייטיב: אלעד סטפנסקי, ארט דירקטור: עידן זמיר/ שרון טננבאום/ דקלה משולם, קופירייטר: מעיין קרניאל

 

קטגוריית חטיפי הדגנים למבוגרים, אוחזת היום ב70% מתחום חטיפי הדגנים בישראל. זהו שוק המגלגל מחזור מכירות שמוערך בכ-150 מיליון ₪ בשנה. חטיף הדגנים Nature Valley מדורג כמס' 2 חזק בפופולאריות שלו, ולפני כמה חודשים גם חנך את סגמנט השוקולד- שהפך עד מהרה ללהיט.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד