הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

למבוגרים בלבד: רשת TNT יוצאת בקמפיין לנוער

28/03/2007

חברת "TNT" ,אופנה לצעירים, משיקה בימים אלו את קולקציית  אביב /קיץ 2007 ויוצאת בקמפיין לקידום מכירות. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס תחת הקונספט  I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER.

 

מהחברה נמסר כי "כוכבי הקמפיין הם דניאלה פרייטאס, הדוגמנית הברזילאית, פרזנטורית TNT עונה חמישית, מלווה בשלושה בנים:"בן זוגה", הדוגמן הישראלי הבינלאומי מתן ברנר, ושני חברים נוספים- ארתור ודן קרן. החבורה הצעירה והסקסית מתעדת את חוויות הקיץ שלה באלבום תמונות אישי, הכולל תמונות ממקומות מגוונים כגון: ים, יער, שוק הפשפשים ונמל בצרוף מזכרות, כרטיסים וטקסטים אישיים, המהווים את קטלוג החברה".

 

מיכה הוניגמן, מבעלי הרשת מוסר כי: "הקמפיין שואב את השראתו מעולם ההרפתקנות של הצעירים, ומשדר חוויה של חופש, טיולים בעולם והנאה."

 

עוד מסר הוניגמן כי "קונספט הקמפיין מתאים לרוח קהל היעד ,שהוא הצעירים" וכי "הצבעוניות הנועזת העונה מגבירה את תחושת העליזות."  בתמונה: מתן ברנר.

        

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד