הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הוניגמן קידס בקמפיין לקראת החזרה לבית הספר

7/08/2013
הוניגמן קידס בקמפיין לקראת החזרה לבית הספר (הגדל)

קבוצת הוניגמן יוצאת בקמפיין ייחודיי, במסגרתו משיקה את הקולקציה היומיומית, אוסף פריטים  בקולקציית קז'ואל טרנדית במחירים נגישים לכל כיס.

 

לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן: "קבוצת הוניגמן שמה לה למטרה להוביל אופנתית בכל עונה ואת שוק אופנת הילדים בישראל בכלל. כעת אנו מאפשרים ללקוחותינו להיות הראשונים וכבר עם תחילת העונה לחזור לבית הספר ולהתחדש עם מגוון רחב של פריטים טרנדיים במחירים נגישים לכל כיס"

 

במסגרת הקמפיין, עולה הרשת בקמפיין טלביזיוני ייחודי ובו יציגו הילדים טוטאל לוקים טרנדיים וידגישו את המחירים הנגישים של הקולקציה, הנעה בין 39.99 ₪ ועד 99.99 ₪ בלבד.  במקביל, יוצאת הרשת בפריסת מדיה רחבה בעיתונות יומית, מגזינים, שילוט, מדיה חברתית, נקודות מכירה ובאתר החברה.

במסגרת הקולקציה ניתן למצוא ג'ינסים במחירים מובילים של 69.99 ₪ ועד 99.99 ₪ הנותנים מענה מצוין לילדים ה"קולים" לקראת החזרה לביה"ס.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד