הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אלפרו עולה בקמפיין למוצרים חדשים

13/08/2013
אלפרו עולה בקמפיין למוצרים חדשים (הגדל)

המהלך של אלפרו בישראל מגיע על רקע צמיחה מואצת של הקטגוריה בארץ ובעולם, הנובעת בעיקר מהרחבת הקטגוריה לסגמנטים נוספים בעולמות הצומח. השקת משקה השקדים ומשקה אגוזי הלוז בישראל הוא המשך ישיר למיצוב החדש של אלפרו בעולם, בו המותג מרחיב את היריעה והופך ממותג אשר התמחה בייצור משקאות סויה בלבד, למותג המתמחה בייצור של מגוון משקאות מהצומח על בסיס סויה, אורז, שקדים, אגוזי לוז ועוד.

שני המשקאות החדשים, משקה השקדים ומשקה אגוזי לוז מצטרפים למשקה האורז החדש, שהושק במאי האחרון. המשקאות החדשים נותנים מענה לצרכנים הרגישים ללקטוז ולקהל הולך וגדל של שוחרי בריאות, טבעוניים ושומרי כשרות. קהל זה כאמור הולך וגדל ומחפש פתרונות של בריאות אך עם זאת אינו מוכן להתפשר על הטעם.

במסגרת קמפיין הדיגיטל שיעלה השבוע למשך שלושה שבועות, מציעה אלפרו להטיס אתכם לחופשה זוגית ביפן! ארץ השמש העולה! הקמפיין שיעלה ב- YNET יפנה למיני סייט www.alpro.co.il אשר בו יוזמנו הגולשים להעלות לאתר הפעילות תמונה מקורית שצולמה על-ידם, באמצעות אפליקציית INSTAGRAM, המסמלת צמיחה, בין אם צמיחה אישית, ציבורית, רגשית, רעיונית, וכיו"ב. מבין התמונות שיועלו לאתר הפעילות תיבחר תמונה אחת על-ידי חבר השופטים שמי שהעלה אותה יוכל לזכות בפרס הראשון, חופשה זוגית בטוקיו, יפן. בנוסף, יבחרו 10 תמונות נוספות, של 10 משתתפים שונים, שייהנו מפרסים נוספים. הכול בכפוף לתקנון כפי שמופיע באתר הפעילות.

שרון בר משה, מנהלת מותג אלפרו ישראל: "המטרה העיקרית של הקמפיין היא העלאת המודעות למיצוב החדש של אלפרו ויצירת התנסות במשקאות החדשים. התגובות שאנו מקבלים על המשקאות החדשים של אלפרו מצוינות ואנו מאמינים שעם הקמפיין והפצת הבשורה נצליח להגדיל את מעגל הצרכנים ואולי גם את הקטגוריה כולה."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד