הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מגה ספורט בקמפיין חדש ברוח תרבות הוואטסאפ

1/09/2013

מגה ספורט, באמצעות משרד הפרסום Lead, עולה עם קמפיין חדש תחת הסלוגן "מגה ספורט, רשת הספורט של ישראל". הקמפיין יכלול שישה סרטים שונים המבוססים על חווית קבוצות הוואטסאפ שתפסה מאוד בישראל, ושבאמצעותה מתארגנים חברים לפעילויות ספורט.

מטרת הקמפיין היא לעודד מודעות לספורט בקרב אזרחי ישראל בדרך הנגישה ביותר עבור כולנו כיום: קבוצות הוואטסאפ בסמארטפון.

 

היקף ההשקעה של החברה בקמפיין עומד על כ-2 מיליון ₪ והוא צפוי לעלות ב- 1.9 בכלל המדיות: טלוויזיה, עיתונות, רדיו ודיגיטל.

 

אורית גבאי, מנהלת שיווק מגה ספורט: "מגה ספורט, רשת הספורט של ישראל, שמה לה למטרה לעודד את הציבור הישראלי לקיים אורח חיים בריא ונכון, על-ידי פעילות ספורטיבית וכושר גופני. הבחירה בקריאייטיב שמשתמש בתרבות הוואטסאפ נעשתה על מנת לחבר את כלל האוכלוסייה למטרה זו ולהפוך את הנושא לנגיש עבור כל אחד."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד