הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חוצה מדינות לקוקה-קולה ZERO

15/10/2013
קמפיין חוצה מדינות לקוקה-קולה ZERO (הגדל)

קוקה-קולה ישראל, יוצאת בפעילות ענק חוויתית, למותג קוקה-קולה ZERO, במסגרתה יבחרו 10 אנשים בעלי ייחוד או כישרון, אשר יצאו למסע חוצה מדינות ויזכו לחוויה של פעם בחיים !

המעוניינים להצטרף למסע יכנסו למיני-סייט COCA-COLAZERO.CO.IL, יורידו את האפליקציה, יעלו תמונות ויענו על שאלות המתארות את אופיים הייחודי וסגנון חייהם, המערכת תהפוך את הנתונים לסרטון פרסונלי מדליק, שיעלה לגלריה בה תתבצע בחירת הזוכים. במקביל, יוצבו עמדות ממוחשבות מרשימות בעשרה קמפוסים נבחרים ברחבי הארץ גם שם יוכלו להגיש הסטודנטים מועמדות ולהגדיל את סיכוייהם להיכנס לנבחרת של קוקה-קולה ZERO. מתוך כל המשתתפים שיגישו סרטי מועמדות, יבחרו 20 שיגיעו לשלב אודישן ייחודי- משחק משימות אורבני , מתוכם תבחר הנבחרת למסע.

נבחרת URBAN EXPERIENCE תצא לדרך בין התאריכים 6-11.11.13 למסע ללא גבולות, חוצה מדינות, לונדון, רוטרדאם וברלין , לחוויה של פעם בחיים!

המסע יכלול עשרות חוויות של "פעם בחיים", החל מביקור במטבחו של השף ג'ימי אוליבר; בילוי במועדונים הטרנדים בלונדון; סדנת גרפיטי עם אמן מפורסם; מרוץ סירות בנמל רוטרדאם; סדנאות מקוריות ואישיות עם האומנים המובילים בתחומם, דוגמת סדנת ריקודי "היפ הופ" על גגות רוטרדאם, סדנת DJ במועדון ""Tube Station המפורסם בברלין וסדנת עיצוב סניקרס אישי; ביקור במוקדי הבילוי הנחשקים ביותר שיש לאירופה להציע ועוד ועוד. את המסע יעברו הזוכים ב-ROCK STAR BUS – אוטובוס אמנים כמו של להקות הרוק הגדולות ביותר, אשר מאובזר בכל העולה על הדעת, DJ, בר משקאות, מיטות מפנקות, סרטים, משחקי פלייסטיישן וכל מה שצריך לחוויה אמיתית בדרכים. 

אורלי פלקס, מנהלת מותג קוקה-קולה ZERO, מסרה: "אנו גאים לצאת במהלך צרכני, עוצמתי, ראשון מסוגו בישראל, המציע חוויה חד פעמית-אורבנית וחוצה גבולות לקהל המיוחד של  קוקה-קולה ZERO.אנו מחפשים אנשים אשר מייצגים נאמנה את המסר המותגי  I 'm A ZERO  ומתחברים לערכי המותג- נועזות, חדשנות וייחודיות, אנשים אלו יזכו למסע ההרפתקאות של פעם בחיים".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד