הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין משקפי הראייה של רשת "אירוקה"

8/01/2014
קמפיין משקפי הראייה של רשת "אירוקה" (הגדל)

דרורית זיסוביץ', מנהלת שיווק: "רשת 'אירוקה' מביאה את הבשורה האופנתית גם בעולם משקפי הראייה, וגאה להשיק את מתחם הראייה בכל סניפי אירוקה, עם מגוון רחב של משקפי ראייה מהמותגים המובילים לנשים ולגברים. הקולקציה הטרנדית מוצעת במחירי פיקס פרייס הנגישים לקהל הרחב ונותנים מענה ישיר לצרכי הלקוחות"

 

אירוקה, רשת המשקפיים הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין במסגרתו תשיק את קולקציית משקפי הראייה במתחמי ראייה ייחודיים בכל סניפי הרשת. קולקציית המשקפיים מוצעת במחירי פיקס פרייס אטרקטיביים למשקפי המותגים המובילים, בהם MARC BY MARC JACOBS ב- 399 ₪ בלבד, RAY-BAY  ב- 499 ₪ בלבד ו- JELLO ב-199 ₪ בלבד. המחירים כוללים עדשות ראייה באינדקס 1.5.

את הקמפיין נבחר להוביל הדוגמן עידן רול, אשר ביחד עם הדוגמנית הבינלאומית אירנה רושיק, יובילו את קמפיין משקפי הראייה לגברים ולנשים. רול יקבל עבור הובלת הקמפיין סכום של כשמונים אלף שקלים. הקמפיין יעלה הבוקר למשך כשבועיים בפריסת מדיה רחבה, במסגרתה תועלה פרסומת חדשה בערוצי הטלביזיה המובילים, לצד קמפיין באינטרנט באתרים מרכזיים. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכמיליון שקלים.

קולקציית הראייה מוצעת במחירי פיקס פרייס הכוללים גם עדשות ראייה: 199 ₪ לדגמי JELLO, 399 ₪ לדגמי מארק ג'ייקובס ו-499 ₪ לדגמי רייבאן. את סרטון הפרסומת מוביל משרד הפרסום "דיוויד אדלשטיין".

אירוקה מביאה איתה את הבשורה האופנתית של המותגים הבינלאומיים במחירי הפיקס פרייס. מתחמי הראייה המושקים בכל סניפי אירוקה ברחבי הארץ, ומציעים את קולקציית משקפי הראייה לנשים ולגברים של המותגים הבינלאומיים המובילים, מותג המשקפיים החזק בעולם RAY-BAN, משקפי ראייה של בית האופנה הנחשק MARC BY MARC JACOBS וקולקציית משקפי הראייה של המותק השיקי והצבעוני JELLO.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד