הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין לרגל 25 שנה להיווסדה של רשת מרפאות פרופורציה

26/01/2014

רשת מרפאות פרופורציה, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש המציג "קוד אסתטי" עבור לקוחותיה. תחת הסלוגן 'מובילים את מהפכת הטיפולים האסתטיים בישראל', תשיק הרשת את הקמפיין השנתי באמצעות משרד הפרסום ארועטי ברמן GPS בהשקעה כוללת של כ-2 מליון שקלים, בעיתונות המודפסת, שלטי חוצות, רדיו ואינטרנט.

 

בין סעיפיו של הקוד האסתטי :

מחויבות לשקיפות ואמינות

לקוחות פרופורציה יקבלו את כל המידע הדרוש לקבלת ההחלטה הטובה ביותר לפני, בזמן ולאחר הטיפול. אנו מתחייבים לשתף את הלקוח  במידע החיוני עבורו, להציג בפניו את העובדות והמידע הנדרש בצורה מדויקת ובהירה, לבצע תיאום ציפיות ולהעמיד לרשות כל מטופל את מיטב המשאבים המקצועיים שברשותנו  על מנת להעניק לכל לקוח את התוצאה המיטבית עבורו.

 

מחויבות לשיוויון

כל אדם ואדם יקבל יחס שווה ללא הבדל . לא תיעשה איפה ואיפה בסוג  הטיפול, איכותו, מחירו ,

והזמן הנדרש  לביצועו. כל מטופל יכול להיות בטוח שאין העדפה ללקוחות מסויימים .

בפרופורציה כל הלקוחות מועדפים.

 

מחויבות לתוצאות

הדרך חשובה, אבל התוצאה היא המטרה הגדולה. לכן פיתחנו בפרופורציה סטנדרטים שיבטיחו ללקוחות שלנו את התוצאות הטובות ביותר. אם באמצעות בחירת הרופאים המובילים בתחומם , בשימוש בחומרים האיכותיים ביותר  והמכשור המתקדם  והאפקטיבי ביותר.  הניתוחים מבוצעים בבתי חולים מהשורה הראשונה המבטיחים הליך ניתוחי  מקצועי ובטוח .

 

מחויבות לחדשנות ומובילות

במטרה להעניק ללקוחותינו את הטיפול החדשני ביותר. אנו מקיימים שיתופי  פעולה עם המרכזים הגדולים בעולם לטיפולים אסתטיים, עם בתי חולים, רופאים וחוקרים מהשורה הראשונה.

הרופאים שלנו מתעדכנים באופן שוטף, הקליניקות שלנו מאובזרות בציוד המתקדם ביותר, ובכך אנו נמצאים תמיד בחוד החנית בשיטות הטיפולים האסתטיים החדשניות בעולם.

המחוייבות  והשאיפה של פרופורציה להמשיך ולהוביל את תחום הרפואה האסתטית, באה לידי ביטוי גם בפריסת הקליניקות ברחבי הארץ, באיכות הרופאים וברמת השירות. אנו עושים זאת בזכות הניסיון רב השנים והקשרים הענפים עם מרכזי טיפול אסתטיים ברחבי העולם ,על מנת להיות הרשת המובילה לטיפולים אסתטיים בישראל.

 

 

 

מחויבות למחיר הוגן

אנחנו מאמינים שלכל אחד ואחת מגיע ליהנות מטיפולים אסתטיים.  אנו מתחייבים להעניק לך את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר. מחיר אחיד וקבוע  שמשקף  נאמנה את איכות הטיפולים שאנו מעניקים . אנו  משתפים פעולה עם קופות החולים  הגדולות בארץ  ומעניקים הטבות למבוטחי הקופות  הללו. זאת בנוסף לסבסוד הניתן ע"י הקופות לטיפולים בפרופורציה.

 

מחויבות למקצוענות-

מקצוענות עבורנו היא להיות בקיא בכל פרט ופרט אך לראות את התמונה הגדולה. להישען על ניסיון העבר אך לא להפסיק לשאוף להתקדם, ולהרחיב את הידע שלנו. אנו מבססים מדעית כל טיפול. תמיד נמליץ על הטיפול הנכון ביותר אך גם נישאר קשובים ופתוחים לכל בקשה. חשוב לנו ביותר להימנע מטעויות ולהציע פתרונות פשוטים ויצירתיים. אנחנו מתגאים  בעדכניות הטיפולים שלנו  אך רואים את עצמנו כמבוגר האחראי של הטיפולים האסתטיים בישראל.

 

 

מחויבות לשרות

החדשנות הטכנולוגית, הרופאים המעולים ואפילו המחיר המשתלם אינם יכולים להוות תחליף לשירות הטוב ביותר שמגיע ללקוחותינו. אנחנו בפרופורציה מעניקים שירות VIP כסטנדרט לכל מטופלינו. הקשבה, סבלנות,  מענה אישי וליוויי צמוד, הם הקו המנחה את  כל אחד ואחת מנותני השירות שלנו, רופאים, מתאמות,, נציגות השירות והנהלה.

 

 

בתיה מאור, סמנכ"ל השיווק של רשת מרפאות פרופורציה: "תחום הרפואה והאסתטיקה הפך בשנים האחרונות לנפוץ ומבוקש בין השאר בעקבות חשיפת התחום והנגשה כספית  תודות לסבסוד קופות החלים. אנו מאמינים שלתחום חייב להיות קוד התנהלות מקצועי, רפואי, ושרותי אנו קוראים לכל העוסקים בתחום להתאגד תחת אמנת שרות וסטנדרטים גבוהים לטובת המטופלים. לשם כך בחרנו לתקשר את אותם עקרונות שמנחים אותנו כבר עשרות שנים, עם לקוחותינו"

.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד