הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין לתמנון חושף שיחות מאחורי הקלעים של עולם האופנה

7/09/2015

"לנו זה עולה פחות מ-20, אבל אין בעיה... אם אתה רוצה נמכור ב- 130..."
"מה מבצע עכשיו? בתחילת העונה מנפחים מחירים".
"
יש לנו פרזנטורית מספר אחת... היא יכולה גם למכור בשר לטבעונים"

 

משפטים אלה נמצאים במוקד קמפיין פרסומי חדש של רשת 'תמנון'. הקמפיין, שעלה ביום ראשון באתרי האינטרנט המובילים, מתאר שיחה שכביכול נערכת בין מנכ"ל למנהל השיווק של רשת אופנה גדולה, במהלכה דנים השניים על אפשרויות להוציא מהצרכנים יותר כסף, ועל כך שהצרכנים יקנו כמעט כל דבר שנמכר באמצעות הפרזנטורית הנכונה.

 

כאשר המסקנה העולה מהקמפיין היא: בעולם כזה של אופנה, בו הרשתות יוצאות בטריקים שיווקיים שנועדו לגרום לצרכנים להוציא יותר כסף, טוב שיש את 'תמנון', המציעה לצרכנים מחירי טיקט נמוכים, גם בתחילת העונה- עכשיו במסגרת פריסייל כל הקולקציה החדשה נמכרת ב30% הנחה.

 

ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים של רשת 'תמנון': "המסר שביקשנו להעביר בקמפיין, הוא שהצרכנים לא חייבים להיות שבויים של מותגי אופנה שמוציאים מאות אלפי שקלים על שימוש בפרזנטורים, ומגלגלים את ההוצאות על הצרכן, המשלם מחירים גבוהים יותר עבור הבגדים שהוא קונה. ב'תמנון' אנחנו לא משתמשים בפרזנטורים, וכך חוסכים מאות אלפי שקלים, המאפשרים לנו בסופו של דבר להציע ללקוחות את המחירים הנמוכים ביותר מבין כל רשתות האופנה, מבלי להתפשר על איכות הבגדים ועיצובים אופנתיים."

 

יהב דרייזין, משנה למנכ״ל במשרד הפרסום  JWT: "מעבר לאג׳נדה אופנתית עדכנית ואיכותית יש לרשת תמנון אג׳נדה פרו צרכנית ברורה המבדלת אותה מיתר רשתות האופנה. רשת תמנון צברה את האהדה העצומה שלה בעקבות התנהלות הוגנת ושקופה מול קהל לקוחותיה ללא כל הטריקים ושיטות השיווק המתוחכמות המאפיינות את עולם האופנה ומפילות בפח את קהל הצרכנים."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד