הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת Solgar עולה בקמפיין חדש ל-No.7

18/05/2016

חברתSolgar  , יצרנית תוספי הבריאות, עולה בימים אלו בקמפיין חדש ל-No.7– מוצר חדש פורץ דרך בתחום הכאב והמפרקים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "חברון זלצמן" בהשקעה של כ- 2.4 מיליון ₪

 

הקמפיין, תחת הסלוגן "No.7 הדור הבא למפרקים" ישלב עדויות אותנטיות של אנשים שהשתמשו במוצר ויתפרסם במדיות השונות בארץ (טלוויזיה, רדיו ארצי ומקומי, עיתונות ארצית ומגדרית ועוד).

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד