הפוך לעמוד הבית

קמפיין ל- UPS לסוף השנה האזרחית

24/11/2016

Gofman Creative הפיקו את קמפיין ״מישראל באהבה״, לפתיחת השנה האזרחית החדשה עבור חברת השילוח הבינלאומית UPS בישראל. במסגרתו UPS בישראל מזמינה את לקוחותיה לשלוח מתנות מעבר לים על טהרת התוצרת הישראלית לכבוד ראש השנה האזרחי. פעילות הקמפיין כוללת מגוון אמצעי מדיה כגון: באנרים, מדבקות, אתר מיוחד שהוקם לטובת הפרויקט, קטלוג מוצרים ואף אלמנטים ייחודיים ברוח הקטלוג שיודבקו על גבי החבילות, תוך שמירה על הצבעוניות של המותג. קטלוג המוצרים של UPS כולל בתוכו את יינות "יקב טוליפ”, ״מקס ברנר״,  חברת AHAVA, "ויסוצקי", חברת התה האורגני "עדנים" ושוקולד הבוטיק "ארנת".

 

גופמן נוסדה בשנת 2010 ע"י רוית גופמן. 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד