הפוך לעמוד הבית
יפעת

wix חוזרת לסופרבול בהחלטה של הרגע האחרון

4/02/2018

Wix החליטה, בשנייה האחרונה, לחזור ולפרסם בפעם הרביעית ברציפות בסופרבול. ההחלטה המקורית של Wix   היתה לא לפרסם בסופרבול השנה, אך בסופו של דבר היא תופיע עם פרסומת בת 30 שניות ברבע השלישי של המשחק, שיתקיים ביום ראשון הקרוב.

 

"קיבלנו אתמול הצעה שאי אפשר לסרב לה, לפרסם בסופרבול, והחלטנו ללכת על זה; קיבלתי את ההודעה בשעה 6 בבוקר, וכעבור 19 שעות, באחת לפנות בוקר, סיפקנו את הפרסומת" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix . "אני גאה כל כך להיות חלק מצוות מוכשר כל כך, שמסוגל לקפוץ על הזדמנות כזאת".

 

"עבור הפרסומת החלטנו להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם שניים מכוכבי האינטרנט האהובים עלינו , Rhett & Link . הם יוצרי תוכנית האינטרנטית היומית הנצפית ביותר, הם משתמשי Wix , אוהדי Wix ומחברים בין הקהל המתרחב שלנו באינטרנט לבין הקהל המסורתי של צופי הטלויזיה. הזוג מדגימים את האידיאל של Wix - הפיכת היצירתיות והתשוקה שלך למותג ולעסק שלך".  

 

קהל הנרשמים של Rhett & Link בסך כל ערוצי היו טיוב שלהם עומד על 20 מיליון, וכמות הצפיות עברה מזמן את ה-5 מיליארד. הם מוכרים כיוצרים וכמנחים של מספר תכנית כמו Good Mythical Morning , הסדרה הקומית Rhett & Link's Buddy System והפודקאסט עטור הפרסים Ear Biscuits . הצמד הוציא לאור לאחרונה ספר בשם Book of Mythicality , שהגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. כל הכרטיסים לסבב ההופעות שלהם Tour of Mythicality , נמכרו.

Rhett   &   Link   חתמו לראשונה על הסכם שיתוף פעולה עם   Wix   באוקטובר 2017.

"אמרנו תמיד שאולי נחזור לסופרבול, אבל אפילו אנו לא חזינו חזרה מהירה כל כך," הוסיף שי. "למרות שהחלטנו להתמקד במאמצי שיווק באינטרנט, ההזדמנות הזאת לפרסום בטלויזיה מאפשרת לנו לחבר בין טאלנטים דיגיטליים לקהל טלוויזיוני בבמה הגדולה ביותר. אנחנו מנצחים בשני העולמות" .    

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד