SKECHERS עולה בקמפיין דיגיטלי חדש בהובלת אגם רודברג |
|||||||||||||||
דן מייזליש | |||||||||||||||
30/08/2018 | |||||||||||||||
SKECHERS תעלה עם גל פרסומי בשלט הגדול באיילון ושלטי חוצות נוספים לצד קמפיין דיגיטל שיעלה ביוטיוב, פייסבוק, מדיות חברתיות, ארטימדיה וטאבולה עדי מוליוב, מנכ"לית חברת SKECHERS: "בעולם שכולו סובב סביב הרשתות החברתיות בחרה חברת SKECHERS לאמץ שפה ויזואלית, אינסטגרמית ולייצר סרטונים ברוח צעירה ואופנתית כך שימחישו את ה- DNA של המותג הבינלאומי. מדובר בקמפיין ראשון של הפרזנטורית החוזרת אגם רודברג שכולנו נרגשים לקראתו". הקמפיין "MY STORY MY SKECHERS" עוסק בסיטואציות יומיומיות המלוות את חיי הפרזנטורית אגם רודברג וממחיש כי המותג מלווה אותה לאורך כל שעות היום. הקמפיין צולם ברוח ה- story שסוחף את המדיות החברתיות כיום. בנוסף צילמה החברה סרטון רשת באורך 8 דקות בהשראת סרטוני Questions 73 של המגזין המוביל בעולם ווג. רודברג התראיינה על 73 שאלות מחייה האישיים תוך כדי שהיא מדגמנת את המותג (ביגוד והנעלה). |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||