הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

GOLBARY משיק קולקציית קפסולה ורודה לרגל חודש המודעות לסרטן השד

20/09/2018
חיה בסרט ורוד. צילום: יניב אדרי
חיה בסרט ורוד. צילום: יניב אדרי

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בעולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".

 

בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ייחודי עם בית האופנה GOLBARY, במסגרתו עיצבו מעצבי המותג קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת ו30% מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר.

 

הקולקציה הוורודה של GOLBARY תשווק בכל סניפי המותג במהלך  חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי, והיא כוללת מגוון רחב של פרטי אופנה ורודים, במחירים מיוחדים, כמו: ג'קטים, עליוניות, סריגים, שמלות,  צעיף, כפפות, תיק, ארנק, מטרייה ועוד.

 

כמו כן עיצב המותג  חולצת טי בצבע לבן או שחור, עליה כתוב בוורוד "חיה בסרט ורוד", משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, המתכתבת גם עם חודש המודעות.

 

30% מהכנסותיה של הקולקציה הוורודה יועברו לאגודה למלחמה בסרטן לקידום המאבק בסרטן השד

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד