הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין שלישי לגלי עם ניקול ראידמן

5/11/2018
ניקול ראידמן. צילום: אלכס ליפמן
ניקול ראידמן. צילום: אלכס ליפמן

אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן, חתמה אמש על חוזה לעונה שלישית כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי. כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין חורף 2019 יחד עם ילדיה: מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3.

 

הקמפיין שיעלה השבוע נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12 וערוץ 13 , בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים,  ובנקודות המכירה.

 

במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק  בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים. ילדיה של ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה.

 

לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם  רשת גלי: "אנחנו שמחים על המשך שיתוף פעולה עם ניקול. הקמפיינים עם ניקול ראידמן מעבירים מסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף מעוררים הד ובאז ומעלים חיוך. אלו קמפיינים אהודים וזכירים בקרב הציבור".

 

לדבריו: "העובדה כי ניקול הסכימה לתרום את הכסף מהקמפיין לטובת הקהילה משמחת אותנו שכן  זה מתחבר לערכי המותג ולמדיניות הקבוצה, שתורמת לקהילה בכל שנה בדרכים רבות ויצירתיות בינהן, שיתופי פעולה עם עמותת גדולים מהחיים."   

 

לדברי ניקול ראידמן: "שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין שלישי, עקב ההצלחה הרבה של קמפיינים קודמים. זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן. יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אשמח אם סלבריטאים נוספו ירתמו לערכים חשובים אלו של עשיה ותרומה למען הקהילה."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד