הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Quik עולה בקמפין טלוויזיה ראשון עם להקת "היהודים"

31/12/2019

Quik עולים בקמפיין טלוויזיה ראשון עם "היהודים", שגם עבורם זהו קמפיין ראשון מאז הקמת הלהקה לפני 25 שנים.  הקמפיין יעלה לתקופה של כ-3 חודשים בפריסה ארצית, בטלוויזיה, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברדיו, בהשקעה של כ-4 מיליון ₪.  

דורין פישר, מנהלת שיווק Quik : "אנו נרגשים להשיק את קמפיין הטלוויזיה הראשון שלנו ולעלות למגרש של הגדולים. שנה לאחר ש- Quik הושק ומשרת עשרות אלפי לקוחות בהצלחה אנחנו מוכנים להתרחבות ופריסה ארצית. Quik הוא שירות סופר הפועל באונליין בלבד והיחיד מסוגו בארץ ואנחנו יכולים לאמר את האמת לצרכן הישראלי ׳לא כיף בסופר׳. זה לוקח המון זמן וביננו יש דברים הרבה יותר שווים לעשות במיוחד למי שאין זמן מיותר. החיבור עם 'היהודים' היה מעניין ומיוחד והתחבר בצורה הומוריסטית עם המסר שלנו, שהיהודים סבלו מספיק בסופר יחד עם אחד השירים המדהימים שנוצרו כאן" .

 

כמו   ל- Quik  גם "להיהודים", זהו קמפיין ראשון מאז הקמת הלהקה לפני 25 שנים. מדובר בקמפיין 360 אשר יעלה בפריסה ארצית בטלוויזיה, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברדיו, בהשקעה של כ-4 מיליון₪

הקמפיין, שיכלול סרט באורך מלא וגרסאות מקוצרות שלו וכן גם מספר סרטונים קצרים שיציגו את תועלות השירות, יציג 2 מסרים עיקריים: הראשון, "היהודים סבלו מספיק בסופר", כלומר אין סיבה בימינו ללכת פיזית לסופר ועדיף לעשות את הקניות אונליין ; השני, היכרות עם המותג והיתרונות שלו בינהם ממשק הזמנה סופר נוח, שירות סופר אישי עם מלקטים מקצועיים שבוחרים במיוחד בשבילך את המוצרים הכי טריים וטובים בסופר, משלוח סופר מהיר עד הבית ועוד.

 

 

בפרסומת, תום ואורית מגיעים לסופרמרקט עם רשימת קניות ארוכה ביד ולרקע מנגינת שירם האהוב "מחפש תשובה" הם שרים על הסבל שהם חווים בסופר בכל פעם שאנחנו מגיעים לשם - קופאים ליד המקררים, לא מוצאים את המוצרים שאנחנו מחפשים, נתקלים בילדים שאיבדו את זה כבר, עומדים בתורים ארוכים ועוד. 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד