הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דידי הררי מוביל קמפיין לדלתות פנדור

11/09/2020
דידי הררי מוביל קמפיין לדלתות פנדור

חברת 'דלתות פנדור' יוצאת בקמפיין חדש, עם השקתה של קולקציית הדלתות החדשה 'פלטיניום' ששיווקה החל השבוע. הקמפיין צפוי להימשך 12 חודשים, במהלכם צפויה החברה להשקיע 10 מליון ₪ במהלכי פרסום שונים, אשר הראשון שבהם הוא פרסומת חדשה שעלתה בימים האחרונים בערוצים 12 ו-13, בכיכובו של פרזנטור החברה- דידי הררי. הפרסומת משלבת גם טכניקות תלת מימד ומציגה עובדות מתוך סקר דעת קהל, הקובע כי דלת הפנים של פנדור היא הטובה, העמידה, המעוצבת, האקוסטית והמשתלמת ביותר בישראל. ייחודה של סדרת ה'פלטיניום' היא בעיצוב, בעמידותה למים ולמזיקים, לצד היבטים אקוסטיים מעולים ההופכים את הדלת החדשה לאיכותית והמשתלמת עבור הצרכן הישראלי.

 

על הקריאייטיב: משרד הפרסום ' we ' מקבוצת טרייב גלובל המאחד בתוכו   50 משרדים מכל העולם.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד