הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיצובישי עולה בקמפיין חדש להאנטר בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים תחת הסיסמא: "אגדה נולדה"

11/09/2006

כלמוביל, יבואנית מיצובישי עולה בקמפיין חדש ל"האנטר" הפיק-אפ החדש של מיצובישי בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים, תחת הסיסמא "אגדה נולדה".

 

הקמפיין, אשר הוכן על ידי משרד הפרסום "ראובני פרידן", יכלול מודעות בעיתונות, פרסום נרחב בשלטי חוצות וחסויות בטלוויזיה. הקמפיין יימשך כשבועיים.

 

הקמפיין החדש מדגיש את יתרונותיו של דגם ה"האנטר" החדש, מבחינת ביצועים, קדמה טכנולוגית  ועיצוב,  באמצעות ציטוטים מפי כתבי הרכב המובילים אשר נלקחו מהעיתונות.

 

ה"האנטר" החדש של מיצובישי הושק לפני כ- 3 חודשים ונחשב להצלחה שיווקית מרשימה בתחום הרכב ככלל ובתחום רכבי הפיק-אפ (טנדרים) בפרט, כאשר מאז השקתו נמכרו כבר למעלה מ- 400 כלי רכב מסדרה זו.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד