הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איביזה: האי, הקמפיין והמכונית. "סיאט" מעלה קמפיין אינטראקטיבי בסגנון U-Tube

25/09/2006

"סיאט" יוצאת בקמפיין ייחודי עבור דגם האיביזה הספורטיבי תחת הכותרת "המירוץ לאיביזה". הקמפיין קורא לאנשים לצלם תמונה או קליפ ולהעלות אותו לאתר האינטרנט של ONE.

 

המהלך השיווקי, שהוא מהראשונים מסוגו בישראל, נועד להעניק חשיפה רחבה לדגם הספורטיבי והצעיר של סיאט, האיביזה. לאיביזה דגמי ספורט הקופרה וה-FR, מצויידות במנועי 1.8 טורבו בהספקים של 150 ו-180 כ"ס.

 

הקמפיין, מבית היוצר של "סאצ'י אנד סאצ'י אינטראקטיב" ובשיתוף האתר "ONE", קורא לאנשים לצלם תמונה או קליפ, מטורף ככל האפשר, כשהם מבצעים פעילות ספורטיבית ונועזת -  על, בתוך, או ליד סיאט איביזה ולהעלות  אותו לאתר האינטרנט של ONE.

 

ציבור גולשי האינטרנט יוזמן לבחור את הקליפים הטובים ביותר והקליפ שיגיע למקום הראשון יזכה את יוצרו בטיסה וחופשה חלומית באי איביזה וכן את המדרגים בפרסים ספורטיביים מדליקים כגון מנוי לקארטינג, קורס נהיגה ספורטיבית, אופניים ועוד. הקליפים יוצגו להנאת הגולשים ב"Crazyone" שבאתר "ONE".

 

מדובר בפעילות מקוונת הנשענת על טרנד "ווב 2.0". המונח ווב 2.0 מבטא את המהפכה העוברת על האינטרנט במסגרתה הופכים הגולשים מצרכני תוכן ליצרני תוכן. מובילים את המהפכה הזו אתרים כגון YouTube, MySpace ו-Flickr המאפשרים לגולש להעלות תכנים כתובים, תמונות וקבצי וידאו ולשתף בהם את כל גולשי האינטרנט.

 

יצוין כי קמפיין "סיאט", הוא אחד הראשונים בישראל המבוסס על עקרון תוכן הגולשים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד