הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דיור ישראל תעלה קמפיין בכיכובה של השחקנית האיטלקיה מוניקה בלוצי לקו החדש של שפתוני "ROUGE DIOR"

9/10/2006

חברת אינטרקוסמא זכיינית בלעדית ומשווקת את מותג דיור קוסמטיקה בישראל תעלה את הקמפיין החדש- מדובר בקמפיין שילוט חוצות ועיתונות בהיקף של מיליון ₪, בכיכובה של השחקנית האיטלקייה , אשר דורגה לאחרונה כאחת ממאה הנשים היפות בעולם על ידי מגזין "מקסים" הבריטי. הקמפיין יעלה  בישראל באמצעות  משרד ברוקנר נטע.

 

עמנואל פיתוסי, מנכ"ל דיור בישראל: " השקה זו ממשיכה מהלך שהתחלתי לפני כ- 4.5 שנים עם כניסתי לתפקיד, כחלק משדרוג המותג בישראל על פי סטנדרט היוקרה האירופאי".

 

הקמפיין מציג את קולקציית השפתונים החדשה של החברה, תחת השם ROUGE DIOR, המושקת בו זמנית ב-42 מדינות בעולם ב- 22,000 נקודות מכירה. מדובר בפיתוח חדשני של מעבדות דיור לשפתון המעניק לחות, נפח וקימורים מושלמים לאורך זמן, בקולקציית צבעים זוהרים במרקם סאטן.

 

המותג "דיור", אשר נוסד בשנת 1947 ופרץ לתחום האיפור ב-1954,  אימץ במהלך השנים  דמויות ידועות שהפכו לאיקון   המזוהות עם נשיות, עוצמה והצלחה,  כמו מרלן דיטריך, לורן באקול, שרליז ת'רון ולאחרונה גם שרון סטון.

 

עם השקת הקמפיין ברחבי העולם ציין קלוד מרטינז, יו"ר דיור העולמי, "בלוצ'י ממשיכה מסורת ארוכת שנים והיא עבורנו לא רק שחקנית גדולה, אלא גם אישה מנצחת ואזרחית העולם".

 

מותג דיור מיובא לישראל על ידי חברת אינטרקוסמא והוא תופס כ- 10% אחוז משוק הקוסמטיקה היוקרתית בישראל ונחשב למספר 1 בשוק השפתונים באירופה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד