הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יורם רוזנבאום, מנכ"ל חברת "לופה" (www.lupa.co.il)

22/01/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד: יורם רוזנבאום, מנכ"ל
  • שם החברה: לופה
  • שנת הקמה: 2004
  • מספר  עובדים: 15
  • פרופיל קצר:  

    יורם רוזנבאום, נשוי + 3, הקים ביחד עם אחיו עופר, שניהם בכירים לשעבר במערך השיווק והשירות בניופאן, את חברת  (www.lupa.co.il)
    LUPA)המאפשרת לראשונה לכל צרכן להיות המו"ל של עצמו. באמצעות שימוש בתוכנה ידידותית ופשוטה לתפעול, הניתנת להורדה חינם באתר החברה,  ניתן ליצור  ספר צילומים בעיצוב אישי עם טקסט בעברית, המשמר את הזיכרונות מהרגעים המרגשים ביותר בחיים.

 

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

לאחר שכבשנו את שוק הפקות ספרי התמונות בעיצוב אישי, ויצרנו את הטרנד הסוחף בישראל, היו חשובים לנו שני דברים משמעותיים, לקראתם פעלנו השנה: הראשון הוא, ביסוס העליונות הטכנולוגית של לופה על פני המתחרות. זאת עשינו באמצעות, השקת תוכנה מתקדמת "לופה2 " , שמצד אחד מציעה אפשרויות עיצוב מגוונות ומצד שני מציגה ממשק ותפעול נוחים לחוויה מהנה ליוצר הספר.

 

אחרי שיסדנו את שוק המוצרים הפרסונאליים בישראל, היה חשוב לנו להעמיק את מגוון המוצרים ובימים אלו אנו משיקים את "לופה לוק" ומאפשרים ללקוחותינו להפיק חולצות טי שירט בעיצוב אישי המודפסות בדפוס מתקדם מסוגו בעולם החל מיחידה אחת ללקוח.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

 

כמותג ומוצר, אשר עד להפקתם בפועל במכונת דפוס דיגיטלית מבית אינדיגו, חיים באינטרנט ותהליך היווצרותם נעשה באינטרנט, אנו משתמשים ברשת גם ככלי שיווקי ראשון במעלה. בעזרת ניוזלטר שיווקי  לעשרות אלפי לקוחות וגולשים שכבר הורידו את תוכנת לופה, אנו מציגים בפניהם מבצעים, אפליקציות חדשות, הטבות לקראת אירועים מיוחדים, חידושים טכנולוגיים ועוד. כך גם יצרנו את LUPA FRINDS – מועדון הלקוחות האינטרנטי שלנו, שחבריו נהנים ממגוון עצום של הטבות והנחות כבר ברכישה ראשונה.

ככלל, לספרי לופה כח מיוחד, שכל מי שרואה אותם, מדפדף בהם, חש אותם, מיד אלו נשבה בקסמם. באותו הרגע, הוא הופך לשגריר של הספר, ואין מקום טוב יותר להמלצות מאשר האינטרנט. לכן גם ניתן לראות באתרים שונים, סיפורים ועדויות מרגשות של הורים, סבים, חברים ואחרים שעשו ספר על או עבור יקיריהם ונהנים מכל רגע.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

הפקת ספר אישי באינטרנט, למרות שבפועל אין הדבר כך, צעד מרתיע עבור אנשים, שחושבים שזה יהיה מסובך מידי עבורם או שלא יהיה להם מספיק פנאי וזמן לכך. לשם כך, השקנו את "זירת העורכים של לופה". מדובר, בזירה מיוחדת בה מציעים לקוחות לופה את שירותי העיצוב שלהם, עבור הגולשים באתר. לכל מעצב בזירה, מתחם בו הוא מספר על עצמו, עיסוקו, מציג כמה מעבודות הספרים שלו וכן את השכר אותו הוא רוצה לגבות עבור העריכה. לופה מפעילה הפלטפורמה להתקשרות ואינה מעורבת בתשלום אותם דורשים העורכים, שנקבע על פי משא ומתן ישיר בין הלקוח לעורך. חודשיים מאז ההשקה, אנו רואים בפריחת הזירה והכי חשוב מבחינת לופה- מהלך שיווקי שהכניס גם קהלים חדשים לעולם הספרים בעיצוב אישי וגם מפרנס את הלקוחות שלנו.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

לופה הייתה פורצת הדרך בישראל, בתחום הפקת הספרים בעיצוב אישי, כשאחר כך הגיעו  מתחרים נוספים. זום זום עשו מהלך יפה, כאשר לקראת שנת הלימודים החלו להציע מחברות עם כריכה מעוצבות.

 

השאלון האישי:

·         איזו דמות השפיעה עליך? יצחק רבין

·         עיתון/ מגזין מועדף - גלובס

·         דף הבית שלך באינטרנטlupa והשני גלובס

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות סגפרדו בקיבוץ עינת

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? פורד   S -max

·         מהו ג'וב חלומותיך? לגדל את ילדי  במשרה מלאה

·         חופשה חלומית: ספארי באפריקה

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד