הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: מיכל זהבי, מנהלת שיווק פאוזה

14/11/2013
אישיווק השבוע: מיכל זהבי, מנהלת שיווק פאוזה (הגדל)
  • שם החברה: פאוזה שירותי קפה, מקבוצת מי עדן
  • שנת הקמה: 2003
  • מספר  עובדים: 130
  • פרופיל אישי: הגעתי לפאוזה לפני פחות משנה אחרי 8 שנים בשיווק בענף קוסמטיקה, מניחוחות לארומה...

 

  • ספקי שיווק : שניידרמן

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? מיתוג מחדש של החברה והסקטורים בהם היא פועלת במטרה לשים דגש על יכולתה של פאוזה להעניק חווית קפה יוצאת דופן ללקוח, בין אם הוא אדם פרטי, בעל עסק קטן או חברה עסקית גדולה. חוויה זו, הנה תוצאה של שילוב איכות המוצרים והמותגים ושל השירות הייחודי, הגדול והמקצועי בתחומו של פאוזה.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? בכל פעילות שיווקית אני נותנת דגש קודם כל לנראות. בין אם מדובר במודעה או קמפיין אינטרנט, דיוור או שילוט חשוב בראש ובראשונה להעביר את חווית הקפה בדרך ויזואלית שמשדרת איכות ויצירתיות

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים: אינסנטיב ללקוחות, תחרות עמידה ביעדים עם פרס שווה כמו נסיעה לחו"ל – פעילות שתמיד עובדת! אנחנו לוקחים עכשיו את המשווקים המובילים לסופשבוע מפנק באיטליה ומשלבים ביקור במעבדות של פיליפס. כך יוצרים גם גידול מידי במכירות וגם חיבור ונאמנות למותג שאתה מייצג וגם עובדים על הקשר הלא פורמלי עם הלקוחות...

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מכל אחד אני לוקחת משהו

·         עבודה ראשונה? דלתה פילם, יבואנית קודאק בישראל (פעם היו סרטי צילום במצלמות...)

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? היכולת להתאים את האסטרטגיה למגמות השוק

·         דף הבית שלך באינטרנט: www.pauza.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – במשרד, יש קפה מעולה!

·         מהו הרכב בו את נוהגת? טויוטה

·         חופשה חלומית: NYC

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד