הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ליאת רבינוביץ', מנהלת שיווק, כמוני

26/02/2014
אישיווק השבוע: ליאת רבינוביץ', מנהלת שיווק, כמוני (הגדל)

  • שם החברה: מכון גרטנר לחקר אפידמיולוגיה ומדיניות בריאות- כמוני חברים לבריאות
  • שנת הקמה: 1991
  • מספר  עובדים: 40
  • פרופיל אישי קצר: בעלת תואר ראשון בניהול רפואי ושני תארים שניים - האחד במשפטים והשני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. בעברה הייתה מנהלת השיווק של "אסותא מרכזים רפואיים", מנהלת שיווק של בית היולדות במרכז הרפואי שיבא (תל השומר), מקימת מועדון היולדות ומלון היולדות בבית החולים שיבא ואף הקימה את אתר האינטרנט "מוטק'ה" המיועד לבני הגיל השלישי.

  • ספקי שיווק: משרד יח"צ- גיתם פורטר נובלי שעושה עבודה מצוינת, טוויסטד משרד פרסום דיגיטלי שעשה תהליך פנטסטי במסרים המורכבים של כמוני, מיתוג- טוויסטד ומעצבת בשם ורד סגל לה מוניטין רב שנים בעולם הבריאות

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

החלטה לפרסם באוף ליין, למרות שהאתר (המוצר עצמו) נמצא ברשת

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? על יחסי ציבור, תמיד יש זוויות מעניינות שאפשר למצוא אשר לא נסקרו עדיין, סיפור אישי מעניין, סיפור על עובד, שימוש אחר של המוצר/השירות, נקודת מבט אחרת, סקר מעניין ועוד.

  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק - אני מנויה לגוגל אלרטס לכל המונחים הקשורים לכלל הקהילות בכמוני (ויש 18 קהילות- סוכרת, לב, כאב, הפרעות אכילה, השמנה ועוד). ההתראות הללו מלמדות אותי המון גם על החדשות בתחום אבל לא רק- על מה השיחה האחרונה ברשת, העדכונים החשובים ביותר ופעילויות שיווקיות שעושים בתחום.

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה אתר דוקטורס אינו בדיוק מתחרה מכיוון שהוא מתמקד בפורומים ולא ברשת חברתית כוללת בנושאי בריאות כמו כמוני. אבל אפשר לומר שהוא יושב על אותו פלח שוק. בחצי שנה האחרונה הם מקיימים אירוחים וירטואליים מעניינים ומעצבים אותם באופן אטרקטיבי מאוד עבור הגולשים.

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? פרופ' מרדכי שני- חתן פרס ישראל וניהל את שיבא למעלה מ- 30 שנה. למרות גילו הוא תמיד חושב עשרה צעדים קדימה- טכנולוגית ותפיסתית.

·         עבודה ראשונה? הקמתי את מועדון יולדות שיבא ומלון היולדות בתל השומר.

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, עקביות,

·         דף הבית שלך באינטרנט  www.camoni.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות - רביבה וסיליה

·         מהו הרכב בו את נוהגת? ג'יפ טויוטה Rav4

·         מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל שיווק בחברת בריאות אמריקאית

·         חופשה חלומית: Bora Bora

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד